Brand Humanizing

Jonathan Flores-Ferry Hoes


Nederlands | 21-11-2025 | 152 pagina's

9789492107718

Paperback / softback


€ 24,95

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Korte beschrijving/Annotatie

Brand Humanizing biedt een totaal nieuwe manier van kijken naar business en merken en menselijkheid in het tijdperk van AI. Met inspirerende praktijkvoorbeelden.

Tekst achterflap

Brand Humanizing is een compleet nieuw vakgebied, dat organisaties leert groeien door menselijkheid centraal te stellen in een wereld gedreven door technologie. Vraag niet: ‘Hoe kunnen we technologie efficiënter inzetten?’ Vraag: ‘Hoe kan technologie de mens versterken?’

Ferry Hoes en Jonathan Flores tonen aan hoe bedrijven hun toekomst veiligstellen door menselijke intelligentie, creativiteit en empathie niet te vervangen, maar juist te bevrijden. Ze laten zien hoe leiders, merken en teams in harmonie kunnen werken met AI en automatisering, zonder hun ziel te verliezen. Want wie optimaliseert voor menselijkheid, blijft uniek.

• Ontdek hoe je als leider relevant blijft in een tijdperk waarin technologie alles lijkt te kunnen – behalve vermenselijken.
• Leer hoe je AI en automatisering inzet om menselijke intelligentie, empathie en creativiteit te versterken in plaats van te vervangen.
• Krijg een helder raamwerk – de Brand Humanizing skillset – om jezelf en je organisatie structureel toekomstbestendig te maken.

Beschrijving

Brand Humanizing is een compleet nieuw vakgebied, dat organisaties leert groeien door menselijkheid centraal te stellen in een wereld gedreven door technologie. Vraag niet: ‘Hoe kunnen we technologie efficiënter inzetten?’ Vraag: ‘Hoe kan technologie de mens versterken?’

Ferry Hoes en Jonathan Flores tonen aan hoe bedrijven hun toekomst veiligstellen door menselijke intelligentie, creativiteit en empathie niet te vervangen, maar juist te bevrijden. Ze laten zien hoe leiders, merken en teams in harmonie kunnen werken met AI en automatisering, zonder hun ziel te verliezen. Want wie optimaliseert voor menselijkheid, blijft uniek.

• Ontdek hoe je als leider relevant blijft in een tijdperk waarin technologie alles lijkt te kunnen – behalve vermenselijken.
• Leer hoe je AI en automatisering inzet om menselijke intelligentie, empathie en creativiteit te versterken in plaats van te vervangen.
• Krijg een helder raamwerk – de Brand Humanizing skillset – om jezelf en je organisatie structureel toekomstbestendig te maken.

Slogan/Promotie

Brand Humanizing biedt een totaal nieuwe manier van kijken naar business, merken en menselijkheid in het tijdperk van AI. Met inspirerende praktijkvoorbeelden van onder andere a.s.r., Ben & Jerry’s, Dove, Octopus Energy en Patagonia ontdek je hoe technologie de mens kan versterken. Wie menselijkheid optimaliseert, creëert toekomst.

Details

EAN :9789492107718
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Kompas
Publicatie datum :  21-11-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :215 mm
Breedte :140 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :228 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :152
Keywords :  brand humanizing