Het marcom-ABC

Charis De Craene-Charlotte Van Hasselt-Chloë Jacobs


Nederlands | 16-09-2024 | 324 pagina's

9789464788730

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 35,00

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Waar plaatsen we de CTA?’,
‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’
‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’
Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakjargon en marcom-specifieke terminologie. Voor mensen die nooit eerder met hen in contact kwamen spreken ze een vreemde taal.
In dit boek worden 150 marketing- en communicatiebegrippen op een eenvoudige manier uitgelegd en toegelicht. Aan de hand van praktische voorbeelden uit de marcom-wereld, leer je het vakjargon kennen. Zo babbel je binnen de kortste keren vlot mee met een marketeer en heeft een communicatie-expert geen geheimen meer voor jou.
Voor studenten of eender wie interesse heeft in de marcom-wereld is dit boek een handige gids om overal mee te nemen, zeker bij de eerste stappen in het werkveld. Ben je even niet meer zeker of twijfel je over een term tijdens het werkplekleren of een stage? Blader dan snel even in dit boek en je bent weer helemaal zeker van je stuk!

Beschrijving

Waar plaatsen we de CTA?’,
‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’
‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’
Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakjargon en marcom-specifieke terminologie. Voor mensen die nooit eerder met hen in contact kwamen spreken ze een vreemde taal.
In dit boek worden 150 marketing- en communicatiebegrippen op een eenvoudige manier uitgelegd en toegelicht. Aan de hand van praktische voorbeelden uit de marcom-wereld, leer je het vakjargon kennen. Zo babbel je binnen de kortste keren vlot mee met een marketeer en heeft een communicatie-expert geen geheimen meer voor jou.
Voor studenten of eender wie interesse heeft in de marcom-wereld is dit boek een handige gids om overal mee te nemen, zeker bij de eerste stappen in het werkveld. Ben je even niet meer zeker of twijfel je over een term tijdens het werkplekleren of een stage? Blader dan snel even in dit boek en je bent weer helemaal zeker van je stuk!

Details

EAN :9789464788730
Auteur: 
Uitgever :Borgerhoff & Lamberigts
Publicatie datum :  16-09-2024
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :189 mm
Breedte :150 mm
Dikte :22 mm
Gewicht :430 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :324
Keywords :  marketing;communicatie