Inclusieve marketing

Hamza Ouamari


Nederlands | 23-06-2025 | 295 pagina's

9789463837132

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 32,00

 Voorraad in de winkel
   Beschikbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Bereid je voor op een stevige realitycheck.

Dit boek is niet voor watjes. Hamza Ouamari spaart niemand, ook jou niet. Hij neemt je mee op een ongefilterde trip door de wondere wereld van inclusieve marketing en communicatie, waar goedbedoelde intenties meestal eindigen in stockfotodiversiteit en een regenbooglogo.


In Inclusieve marketing loodst Hamza je door het volledige marketingproces, van briefing tot evaluatie. Onderweg fileert hij alles wat misloopt, zonder geduld voor bullshit. Want Inclusieve marketing is niet zomaar een add-on, het is een keiharde strategische keuze om echt iedereen te bereiken.

Een confronterend en tegelijk meeslepend boek met rants, praktijkvoorbeelden, antwoorden op vragen die je liever ontwijkt én concrete methodes om mee aan de slag te gaan. Voor marketeers, communicatiespecialisten en mensen die het zich kunnen permitteren om nooit over inclusieve marketing na te denken.

Van briefing tot evaluatie. Van intenties naar echte impact. 7 stappen. 35 learnings. Eén welgemikte schop onder je kont.

Beschrijving

Bereid je voor op een stevige realitycheck.

Dit boek is niet voor watjes. Hamza Ouamari spaart niemand, ook jou niet. Hij neemt je mee op een ongefilterde trip door de wondere wereld van inclusieve marketing en communicatie, waar goedbedoelde intenties meestal eindigen in stockfotodiversiteit en een regenbooglogo.


In Inclusieve marketing loodst Hamza je door het volledige marketingproces, van briefing tot evaluatie. Onderweg fileert hij alles wat misloopt, zonder geduld voor bullshit. Want Inclusieve marketing is niet zomaar een add-on, het is een keiharde strategische keuze om echt iedereen te bereiken.

Een confronterend en tegelijk meeslepend boek met rants, praktijkvoorbeelden, antwoorden op vragen die je liever ontwijkt én concrete methodes om mee aan de slag te gaan. Voor marketeers, communicatiespecialisten en mensen die het zich kunnen permitteren om nooit over inclusieve marketing na te denken.

Van briefing tot evaluatie. Van intenties naar echte impact. 7 stappen. 35 learnings. Eén welgemikte schop onder je kont.

Details

EAN :9789463837132
Auteur: 
Uitgever :Pelckmans Uitgevers
Publicatie datum :  23-06-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :160 mm
Gewicht :603 gr
Status :Beschikbaar
Aantal pagina's :295
Keywords :  etnomarketing;inclusief taalgebruik;interculturele communicatie