Inclusieve marketing
Hamza Ouamari
Nederlands | 23-06-2025 | 295 pagina's
9789463837132
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 32,00
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Bereid je voor op een stevige realitycheck.
Dit boek is niet voor watjes. Hamza Ouamari spaart niemand, ook jou niet. Hij neemt je mee op een ongefilterde trip door de wondere wereld van inclusieve marketing en communicatie, waar goedbedoelde intenties meestal eindigen in stockfotodiversiteit en een regenbooglogo.
In Inclusieve marketing loodst Hamza je door het volledige marketingproces, van briefing tot evaluatie. Onderweg fileert hij alles wat misloopt, zonder geduld voor bullshit. Want Inclusieve marketing is niet zomaar een add-on, het is een keiharde strategische keuze om echt iedereen te bereiken.
Een confronterend en tegelijk meeslepend boek met rants, praktijkvoorbeelden, antwoorden op vragen die je liever ontwijkt én concrete methodes om mee aan de slag te gaan. Voor marketeers, communicatiespecialisten en mensen die het zich kunnen permitteren om nooit over inclusieve marketing na te denken.
Van briefing tot evaluatie. Van intenties naar echte impact. 7 stappen. 35 learnings. Eén welgemikte schop onder je kont.
Beschrijving
Bereid je voor op een stevige realitycheck.
Dit boek is niet voor watjes. Hamza Ouamari spaart niemand, ook jou niet. Hij neemt je mee op een ongefilterde trip door de wondere wereld van inclusieve marketing en communicatie, waar goedbedoelde intenties meestal eindigen in stockfotodiversiteit en een regenbooglogo.
In Inclusieve marketing loodst Hamza je door het volledige marketingproces, van briefing tot evaluatie. Onderweg fileert hij alles wat misloopt, zonder geduld voor bullshit. Want Inclusieve marketing is niet zomaar een add-on, het is een keiharde strategische keuze om echt iedereen te bereiken.
Een confronterend en tegelijk meeslepend boek met rants, praktijkvoorbeelden, antwoorden op vragen die je liever ontwijkt én concrete methodes om mee aan de slag te gaan. Voor marketeers, communicatiespecialisten en mensen die het zich kunnen permitteren om nooit over inclusieve marketing na te denken.
Van briefing tot evaluatie. Van intenties naar echte impact. 7 stappen. 35 learnings. Eén welgemikte schop onder je kont.
Details
EAN : | 9789463837132 |
Uitgever : | Pelckmans Uitgevers |
Publicatie datum : | 23-06-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 240 mm |
Breedte : | 160 mm |
Gewicht : | 603 gr |
Status : | Beschikbaar |
Aantal pagina's : | 295 |
Keywords : | etnomarketing;inclusief taalgebruik;interculturele communicatie |