Rebel Rebel

Geert Van Mol


Nederlands | 14-10-2024 | 242 pagina's

9789463835565

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 32,00

 Voorraad in de winkel
   Beschikbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Digitale connectiviteit en dienstverlening zouden net zo vanzelfsprekend moeten zijn als stromend water en elektriciteit – ze zijn essentieel voor ons functioneren in de moderne wereld. Als vooraanstaand digitaal strateeg en gepassioneerd muziekliefhebber verbindt Geert Van Mol in dit boek de creatieve wereld van muziek met succesvolle digitale transformatie. Muzikanten zijn immers vaak rebellen die de status quo doorbreken, en dat is precies wat bedrijven nodig hebben in deze ongekende digitale revolutie. Van Mol pleit voor een ambitieuzer digitaal geluid in België en biedt praktische adviezen om jouw bedrijf toekomstbestendig te maken. Laat je inspireren door de muziek om je digitale strategie te versterken.

Beschrijving

Digitale connectiviteit en dienstverlening zouden net zo vanzelfsprekend moeten zijn als stromend water en elektriciteit – ze zijn essentieel voor ons functioneren in de moderne wereld. Als vooraanstaand digitaal strateeg en gepassioneerd muziekliefhebber verbindt Geert Van Mol in dit boek de creatieve wereld van muziek met succesvolle digitale transformatie. Muzikanten zijn immers vaak rebellen die de status quo doorbreken, en dat is precies wat bedrijven nodig hebben in deze ongekende digitale revolutie. Van Mol pleit voor een ambitieuzer digitaal geluid in België en biedt praktische adviezen om jouw bedrijf toekomstbestendig te maken. Laat je inspireren door de muziek om je digitale strategie te versterken.

Details

EAN :9789463835565
Auteur: 
Uitgever :Pelckmans Uitgevers
Publicatie datum :  14-10-2024
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :148 mm
Gewicht :398 gr
Status :Beschikbaar
Aantal pagina's :242
Keywords :  innovatie;ondernemingen;digitalisering;klantenservice;e-commerce