Handboek AI voor marketing en groei

Patrick Petersen


Nederlands | 05-10-2023 | 312 pagina's

9789463563178

Paperback / softback


€ 39,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap


“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!”


Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het “wat” en “hoe”: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.



  • Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai

  • Focus op “wat” en “hoe”, kortom een praktijkgericht boek

  • AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.



Trefwoorden: ai marketing

Beschrijving


“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!”


Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het “wat” en “hoe”: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.



  • Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai

  • Focus op “wat” en “hoe”, kortom een praktijkgericht boek

  • AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.



Trefwoorden: ai marketing

Details

EAN :9789463563178
Auteur: 
Uitgever :Van Duuren Media
Publicatie datum :  05-10-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :243 mm
Breedte :170 mm
Dikte :20 mm
Gewicht :680 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :312
Keywords :  marketing;kunstmatige intelligentie;artificiële intelligentie