Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen
EAN: | 9789463563178 |
Publicatiedatum: | 05-10-2023 |
Formaat: | Paperback / softback |
Taal: | Nederlands |
Aantal bladzijden: | 312 |
Bestelbaar
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!”
Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het “wat” en “hoe”: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.
Trefwoorden: ai marketing
EAN: | 9789463563178 |
Uitgever: | Van Duuren Media |
Publicatiedatum: | 05-10-2023 |
Formaat: | Paperback / softback |
Taal: | Nederlands |
Hoogte: | 243 mm |
Breedte: | 170 mm |
Dikte: | 20 mm |
Gewicht: | 680 gr |
Voorraad: | Bestelbaar |
Aantal bladzijden: | 312 |
Trefwoorden: | marketing;kunstmatige intelligentie |