Handboek AI voor marketing en groei

marketing in het tijdperk van kunstmatige intelligentie

EAN:  9789463563178
Publicatiedatum:   05-10-2023
Formaat:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands
Aantal bladzijden:  312

  Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas


“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!”


Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het “wat” en “hoe”: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.



  • Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai

  • Focus op “wat” en “hoe”, kortom een praktijkgericht boek

  • AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.



Trefwoorden: ai marketing

    EAN: 9789463563178
    Auteur: 
    Uitgever: Van Duuren Media
    Publicatiedatum:   05-10-2023
    Formaat: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 243 mm
    Breedte: 170 mm
    Dikte: 20 mm
    Gewicht: 680 gr
    Voorraad:  Bestelbaar
    Aantal bladzijden: 312
    Trefwoorden:   marketing;kunstmatige intelligentie