GenZ verrast, verandert, verovert...
Jos Ahlers-René C.W. Boender
Nederlands | 10-09-2025 | 196 pagina's
9789461562302
Paperback / softback
€ 24,95
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Het is zover. GenZ stroomt in groten getale de werkvloer op. En de Z-ers gaan veranderingen teweegbrengen. Zij zullen iedereen verrassen en de wereld gaan veroveren. Om het beter te maken dan het nu is. Met GenZ verrast, verandert en verovert… is nu alles vooraf te bezien! En dat is beter dan ‘achteraf te bekijken’. GenZ (geboren tussen 1996 en 2012) verlangt naar verandering! Vanaf nu gaat zij de maatschappij overnemen en opnieuw vormgeven. Maar hoe denken deze jongeren over de wereld? Hoe open staan zij voor innovaties en AI? Hoe kijken ze naar voorgaande generaties? Welke keuzes gaan ze maken? Hoe maak je contact met ze? En hoe gaat Generatie Alpha straks worden?
Jos Ahlers en René Boender schrijven in dit alweer vierde spraakmakende en uiterst leesbare boek over deze niet te stuiten netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen van het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie socials geen ontdekking zijn, maar een noodzakelijkheid. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Op het gebied van marketing? Of sport? GenZ is een boek dat midden in het leven staat. Het is een pragmatische gids voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen en die moreel verantwoord en inspirerend deze generatie wil beleven.
Beschrijving
Het is zover. GenZ stroomt in groten getale de werkvloer op. En de Z-ers gaan veranderingen teweegbrengen. Zij zullen iedereen verrassen en de wereld gaan veroveren. Om het beter te maken dan het nu is. Met GenZ verrast, verandert en verovert… is nu alles vooraf te bezien! En dat is beter dan ‘achteraf te bekijken’. GenZ (geboren tussen 1996 en 2012) verlangt naar verandering! Vanaf nu gaat zij de maatschappij overnemen en opnieuw vormgeven. Maar hoe denken deze jongeren over de wereld? Hoe open staan zij voor innovaties en AI? Hoe kijken ze naar voorgaande generaties? Welke keuzes gaan ze maken? Hoe maak je contact met ze? En hoe gaat Generatie Alpha straks worden?
Jos Ahlers en René Boender schrijven in dit alweer vierde spraakmakende en uiterst leesbare boek over deze niet te stuiten netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen van het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie socials geen ontdekking zijn, maar een noodzakelijkheid. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Op het gebied van marketing? Of sport? GenZ is een boek dat midden in het leven staat. Het is een pragmatische gids voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen en die moreel verantwoord en inspirerend deze generatie wil beleven.
Details
EAN : | 9789461562302 |
Uitgever : | Bertram + de Leeuw Uitgevers BV |
Publicatie datum : | 10-09-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 221 mm |
Breedte : | 150 mm |
Dikte : | 18 mm |
Gewicht : | 318 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 196 |
Keywords : | generatie z |