De boekmarketingbijbel

Denise Hulst


Nederlands | 13-11-2025 | 192 pagina's

9789461266873

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 24,50

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Je hebt een boek geschreven. Gefeliciteerd! Maar nu begint het pas. Je boek wordt alleen een succes als je je boek en jezelf actief op de kaart zet.

De boekmarketingbijbel laat zien hoe je een goed marketingplan ontwikkelt. Ontdek hoe je een band opbouwt met je pubiek, sociale media en e-mail slim combineert en fans verandert in ambassadeurs. Niet met trucs of gladde verkooppraatjes, maar met een waterdicht systeem en oprechte verbinding met je lezers.

Een onmisbaar boek voor alle auteurs van fictie en non-fictie die hun boek niet willen laten verstoffen maar laten vliegen.

Denise Hulst is meervoudig bestsellerauteur, boekmarketeer en schrijfcoach. Ze helpt auteurs bij het schrijven, uitgeven en promoten van hun boek.

Beschrijving

Je hebt een boek geschreven. Gefeliciteerd! Maar nu begint het pas. Je boek wordt alleen een succes als je je boek en jezelf actief op de kaart zet.

De boekmarketingbijbel laat zien hoe je een goed marketingplan ontwikkelt. Ontdek hoe je een band opbouwt met je pubiek, sociale media en e-mail slim combineert en fans verandert in ambassadeurs. Niet met trucs of gladde verkooppraatjes, maar met een waterdicht systeem en oprechte verbinding met je lezers.

Een onmisbaar boek voor alle auteurs van fictie en non-fictie die hun boek niet willen laten verstoffen maar laten vliegen.

Denise Hulst is meervoudig bestsellerauteur, boekmarketeer en schrijfcoach. Ze helpt auteurs bij het schrijven, uitgeven en promoten van hun boek.

Details

EAN :9789461266873
Auteur: 
Uitgever :Haystack Uitgeverij
Publicatie datum :  13-11-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :220 mm
Breedte :157 mm
Dikte :22 mm
Gewicht :486 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :192
Keywords :  ambassade;auteurschap;auteursplatform;bestseller;boeklancering;boekmarketing;boekpromotie;branding;fans;fictie;marketingplan;mindset;non-fictie;publiceren;schrijvers;selfpublishing;sociale media;uitgeefproces;uitgeven;uitgevers;zichtbaarheid