De Kunst Van Storytelling
Andy De Bondt
Nederlands | 05-06-2025 | 67 pagina's
9789403806662
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 39,95
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
In een tijd waarin consumenten dagelijks gebombardeerd worden met informatie, zijn het niet de feiten die blijven hangen, maar de verhalen. Storytelling: Bouw een merk dat mensen willen doorvertellen is jouw gids naar een merk dat écht binnenkomt — in het hoofd én het hart van je doelgroep.
Aan de hand van inzichten uit de psychologie van storytelling en inspirerende voorbeelden van merken zoals Patagonia, Starbucks, Nike en Airbnb, ontdek je hoe je jouw merkverhaal tot leven brengt. Je leert hoe je de essentie van je merk helder krijgt, hoe je die vertaalt naar een sterke merkpersoonlijkheid en hoe je echte merkbeleving creëert die mensen raakt. Je ontdekt hoe je emoties doelgericht aanspreekt in je communicatie, hoe je storytelling slim inzet op al je kanalen, en hoe je klantverhalen en co-creatie gebruikt om je merk geloofwaardiger en krachtiger te maken.
Of je nu aan het begin van je ondernemersreis staat of al een gevestigde speler bent, dit boek geeft je de praktische tools en strategieën om van jouw merk een meeslepend verhaal te maken — eentje dat mensen niet alleen onthouden, maar ook enthousiast doorvertellen.
Beschrijving
In een tijd waarin consumenten dagelijks gebombardeerd worden met informatie, zijn het niet de feiten die blijven hangen, maar de verhalen. Storytelling: Bouw een merk dat mensen willen doorvertellen is jouw gids naar een merk dat écht binnenkomt — in het hoofd én het hart van je doelgroep.
Aan de hand van inzichten uit de psychologie van storytelling en inspirerende voorbeelden van merken zoals Patagonia, Starbucks, Nike en Airbnb, ontdek je hoe je jouw merkverhaal tot leven brengt. Je leert hoe je de essentie van je merk helder krijgt, hoe je die vertaalt naar een sterke merkpersoonlijkheid en hoe je echte merkbeleving creëert die mensen raakt. Je ontdekt hoe je emoties doelgericht aanspreekt in je communicatie, hoe je storytelling slim inzet op al je kanalen, en hoe je klantverhalen en co-creatie gebruikt om je merk geloofwaardiger en krachtiger te maken.
Of je nu aan het begin van je ondernemersreis staat of al een gevestigde speler bent, dit boek geeft je de praktische tools en strategieën om van jouw merk een meeslepend verhaal te maken — eentje dat mensen niet alleen onthouden, maar ook enthousiast doorvertellen.
Details
EAN : | 9789403806662 |
Uitgever : | Mijnbestseller |
Publicatie datum : | 05-06-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 297 mm |
Breedte : | 210 mm |
Dikte : | 5 mm |
Gewicht : | 277 gr |
Status : | POD (Beschikbaar als print-on-demand.) |
Aantal pagina's : | 67 |