De Ritchie story

Jan Verlinden


Nederlands | 15-04-2024 | 192 pagina's

9789401498005

Hardback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 34,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Winnaar BAM Marketing Book of the Year 2024

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol.

Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf.

Beschrijving

Winnaar BAM Marketing Book of the Year 2024

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol.

Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf.

Slogan/Promotie

Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt

Details

EAN :9789401498005
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  15-04-2024
Uitvoering :Hardback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :249 mm
Breedte :181 mm
Dikte :21 mm
Gewicht :572 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :192
Keywords :  ritchie;frisdranken;marketing