Vertellers, geen verkopers


Nederlands | 09-10-2023 | 173 pages

9789401493024

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 25,99

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Schrijf een slim verhaal
Durf hulp te vragen
Laat je publiek zich bijzonder voelen
Durf te behouden en te veranderen
Durf meer geld te vragen
Durf te leren van je publiek

Onder al dat harde werk in culturele organisaties schuilt een hardnekkige stille onzekerheid. Weten we zelf wel altijd goed wat we aan het doen zijn? Beperkte zelfkennis is hét probleem van de cultuursector. Je eigen verhaal kennen en kunnen uitdragen, is net de voorwaarde om publiek te kunnen bereiken. Eerder dan betere verkopers moeten we daarom betere vertellers worden.

Maar hoe doe je dat? Hoe kun je doelgericht denken in een sector waar je amper tijd hebt om nieuwe ideeën te verkennen? Hoe bouw je een echte dialoog op met je publiek? Hoe kun je succesvol zijn, met beperkte budgetten en in moeilijke tijden? En wat betekent 'succesvol zijn' eigenlijk echt?

Vertellers, geen verkopers helpt culturele organisaties en not-for-profits om hun missie en publiek beter op elkaar af te stemmen. Het leert je om de juiste vragen te stellen, en neemt je mee van de opbouw van je waardepropositie tot de kunst van het netwerken en hoe je echt leert van je publiek. Want publieksdialoog, en niet marketing, is het geheime wapen waarmee we onze missie kunnen realiseren.

Details

EAN :9789401493024
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatiedatum :  09-10-2023
Formaat :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :220 mm
Breedte :140 mm
Dikte :18 mm
Gewicht :240 gr
Voorraad : Bestelbaar
Aantal bladzijden :173
Trefwoorden :  management;cultuurcentra;cultuurbeleid