Nederlands | 13-02-2023 |
9789401491471
Boek
€ 270,00
Toevoegen aan winkelwagenBestelbaar
In Vlaanderen bestaat al langer de behoefte aan handelingsgerichte tests om het technisch en begrijpend lezen en spellen bij jongeren uit het secundair onderwijs te meten. De nieuwe testen technisch lezen, begrijpend lezen en spelling zijn gebaseerd op een grondige literatuurstudie en op praktijkervaringen met de doelgroep. Ze zijn systematisch opgebouwd om vanuit een grondige foutenanalyse tot een geïndividualiseerde aanpak en de juiste adviezen te komen.
De testen bieden Vlaamse normen om 'achterstand' of 'voorsprong' te objectiveren, gebaseerd op een steekproef van leerlingen uit de eerste graad en tweede graad ASO en TSO.
In Vlaanderen bestaat al langer de behoefte aan handelingsgerichte tests om het technisch en begrijpend lezen en spellen bij jongeren uit het secundair onderwijs te meten. De nieuwe testen technisch lezen, begrijpend lezen en spelling zijn gebaseerd op een grondige literatuurstudie en op praktijkervaringen met de doelgroep. Ze zijn systematisch opgebouwd om vanuit een grondige foutenanalyse tot een geïndividualiseerde aanpak en de juiste adviezen te komen.
De testen bieden Vlaamse normen om 'achterstand' of 'voorsprong' te objectiveren, gebaseerd op een steekproef van leerlingen uit de eerste graad en tweede graad ASO en TSO.
EAN : | 9789401491471 |
Uitgever : | Academia Press |
Publicatiedatum : | 13-02-2023 |
Formaat : | Boek |
Taal : | Nederlands |
Hoogte : | 330 mm |
Breedte : | 240 mm |
Dikte : | 45 mm |
Gewicht : | 1609 gr |
Voorraad : | Bestelbaar |