Alles is onder contr?le! & 9 andere mythes over organiseren in tijden van crisis

Bert Brugghemans-Stijn Pieters-Hugo Marynissen


Nederlands | 20-09-2021 | 213 pagina's

9789401479035

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 34,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Als je bij het lezen van achterflapteksten geen idee hebt welke keuze je moet maken, dan raden we je van harte aan om dit boek niet te selecteren. Dit boek is voor lezers die gewoon zijn knopen door te hakken. Ook voor diegenen die tijdens een crisis in de 'hot seat' willen zitten en dan gaan voor soms ronduit gedurfde beslissingen terwijl de wereld om hen heen als een kaartenhuis in elkaar dreigt te zakken. Daarom:
Als je twijfelt bij het overlopen van je aankoopopties, koop dit boek niet!

Alles is onder controle! beschrijft hoe organisaties zich kunnen wapenen om eenmaal ze in een crisis terechtkomen te overleven. De auteurs zijn gewoon om dagelijks dilemma's te ontwarren of harde knopen door te hakken. Op basis van hun eigen ervaringen, wetenschappelijke inzichten en interviews met meer dan tien bedrijfsleiders beschrijven ze businessmodellen, leiderschapsstijlen en slimme strategieën om succesvol om te gaan met disruptie.

Beschrijving

Als je bij het lezen van achterflapteksten geen idee hebt welke keuze je moet maken, dan raden we je van harte aan om dit boek niet te selecteren. Dit boek is voor lezers die gewoon zijn knopen door te hakken. Ook voor diegenen die tijdens een crisis in de 'hot seat' willen zitten en dan gaan voor soms ronduit gedurfde beslissingen terwijl de wereld om hen heen als een kaartenhuis in elkaar dreigt te zakken. Daarom:
Als je twijfelt bij het overlopen van je aankoopopties, koop dit boek niet!

Alles is onder controle! beschrijft hoe organisaties zich kunnen wapenen om eenmaal ze in een crisis terechtkomen te overleven. De auteurs zijn gewoon om dagelijks dilemma's te ontwarren of harde knopen door te hakken. Op basis van hun eigen ervaringen, wetenschappelijke inzichten en interviews met meer dan tien bedrijfsleiders beschrijven ze businessmodellen, leiderschapsstijlen en slimme strategieën om succesvol om te gaan met disruptie.

Slogan/Promotie

Welke keuzes moet je als organisatie maken om voorbereid te zijn op de volgende crisis?

Details

EAN :9789401479035
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  20-09-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :245 mm
Breedte :175 mm
Dikte :17 mm
Gewicht :467 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :213
Keywords :  crisismanagement