Boeie!
Karel Joos
Nederlands | 26-10-2021 | 208 pagina's
9789401477901
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 29,99
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Hoe kun je je impact vergroten? Wat kunnen bedrijven leren van Spielberg, Aristoteles en Sting? Wat kun je gebruiken uit de wereld van de fictie?
Voor ondernemingen en andere organisaties is het niets minder dan de heilige graal: de kennis om een positief en resonerend verhaal te vertellen. Een verhaal dat de harten en hoofden van hun stakeholders aanspreekt en hen tot affirmatieve actie beweegt.
Boeie! is een gids voor belangenbehartigers op zoek naar impact. Je leert hoe je de kracht van verhalen kunt aanboren en de principes ervan kunt toepassen. Je krijgt inzicht in de verborgen werking van een goed verhaal door middel van concrete voorbeelden uit films, televisieseries, romans, stripverhalen en fotografie, maar ook rechtstreeks uit de realiteit van de bedrijfswereld. Een brede waaier van recente en bekende gevalstudies, waaronder de covidcrisis, komt daarbij aan bod. Dit boek toont eveneens hoe je je eigen verhaal kunt vormgeven en gebruiken in lobbycampagnes en analyseert bovendien de mogelijkheid voor bedrijven om zich als een personage te karakteriseren.
Beschrijving
Hoe kun je je impact vergroten? Wat kunnen bedrijven leren van Spielberg, Aristoteles en Sting? Wat kun je gebruiken uit de wereld van de fictie?
Voor ondernemingen en andere organisaties is het niets minder dan de heilige graal: de kennis om een positief en resonerend verhaal te vertellen. Een verhaal dat de harten en hoofden van hun stakeholders aanspreekt en hen tot affirmatieve actie beweegt.
Boeie! is een gids voor belangenbehartigers op zoek naar impact. Je leert hoe je de kracht van verhalen kunt aanboren en de principes ervan kunt toepassen. Je krijgt inzicht in de verborgen werking van een goed verhaal door middel van concrete voorbeelden uit films, televisieseries, romans, stripverhalen en fotografie, maar ook rechtstreeks uit de realiteit van de bedrijfswereld. Een brede waaier van recente en bekende gevalstudies, waaronder de covidcrisis, komt daarbij aan bod. Dit boek toont eveneens hoe je je eigen verhaal kunt vormgeven en gebruiken in lobbycampagnes en analyseert bovendien de mogelijkheid voor bedrijven om zich als een personage te karakteriseren.
Slogan/Promotie
Wat bedrijven kunnen leren van Spielberg, Aristoteles en Sting
Details
EAN : | 9789401477901 |
Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
Publicatie datum : | 26-10-2021 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 245 mm |
Breedte : | 175 mm |
Dikte : | 16 mm |
Gewicht : | 446 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 208 |
Keywords : | transmedia;lobby's |