Boeie!

Karel Joos


Nederlands | 26-10-2021 | 208 pagina's

9789401477901

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 29,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Hoe kun je je impact vergroten? Wat kunnen bedrijven leren van Spielberg, Aristoteles en Sting? Wat kun je gebruiken uit de wereld van de fictie?

Voor ondernemingen en andere organisaties is het niets minder dan de heilige graal: de kennis om een positief en resonerend verhaal te vertellen. Een verhaal dat de harten en hoofden van hun stakeholders aanspreekt en hen tot affirmatieve actie beweegt.

Boeie! is een gids voor belangenbehartigers op zoek naar impact. Je leert hoe je de kracht van verhalen kunt aanboren en de principes ervan kunt toepassen. Je krijgt inzicht in de verborgen werking van een goed verhaal door middel van concrete voorbeelden uit films, televisieseries, romans, stripverhalen en fotografie, maar ook rechtstreeks uit de realiteit van de bedrijfswereld. Een brede waaier van recente en bekende gevalstudies, waaronder de covidcrisis, komt daarbij aan bod. Dit boek toont eveneens hoe je je eigen verhaal kunt vormgeven en gebruiken in lobbycampagnes en analyseert bovendien de mogelijkheid voor bedrijven om zich als een personage te karakteriseren.

Beschrijving

Hoe kun je je impact vergroten? Wat kunnen bedrijven leren van Spielberg, Aristoteles en Sting? Wat kun je gebruiken uit de wereld van de fictie?

Voor ondernemingen en andere organisaties is het niets minder dan de heilige graal: de kennis om een positief en resonerend verhaal te vertellen. Een verhaal dat de harten en hoofden van hun stakeholders aanspreekt en hen tot affirmatieve actie beweegt.

Boeie! is een gids voor belangenbehartigers op zoek naar impact. Je leert hoe je de kracht van verhalen kunt aanboren en de principes ervan kunt toepassen. Je krijgt inzicht in de verborgen werking van een goed verhaal door middel van concrete voorbeelden uit films, televisieseries, romans, stripverhalen en fotografie, maar ook rechtstreeks uit de realiteit van de bedrijfswereld. Een brede waaier van recente en bekende gevalstudies, waaronder de covidcrisis, komt daarbij aan bod. Dit boek toont eveneens hoe je je eigen verhaal kunt vormgeven en gebruiken in lobbycampagnes en analyseert bovendien de mogelijkheid voor bedrijven om zich als een personage te karakteriseren.

Slogan/Promotie

Wat bedrijven kunnen leren van Spielberg, Aristoteles en Sting

Details

EAN :9789401477901
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  26-10-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :245 mm
Breedte :175 mm
Dikte :16 mm
Gewicht :446 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :208
Keywords :  transmedia;lobby's