Why innovation fails
Joachim De Vos
Nederlands | 31-05-2022 | 240 pagina's
9789401476935
Hardback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 34,99
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Om succesvol te blijven is het belangrijk dat organisaties bestand zijn tegen de steeds snellere veranderingen en ze die veranderingen liefst ook een stap voor blijven. Het is cruciaal op een juiste manier naar de toekomst te kijken, onzekerheid te omarmen, kansen te benutten en bedreigingen tijdig te herkennen.
Why innovation fails leert je niet alleen in de toekomst te kijken, het toont ook de meest gemaakte fouten en veelvoorkomende valkuilen in een innovatieproces. Bovendien krijg je een beter inzicht in de technologische evolutie van de komende tien jaar en vertaalt het al deze inzichten in een concrete aanpak om toekomstrobuuste, succesvol innoverende bedrijven en organisaties te bouwen.
Beschrijving
Om succesvol te blijven is het belangrijk dat organisaties bestand zijn tegen de steeds snellere veranderingen en ze die veranderingen liefst ook een stap voor blijven. Het is cruciaal op een juiste manier naar de toekomst te kijken, onzekerheid te omarmen, kansen te benutten en bedreigingen tijdig te herkennen.
Why innovation fails leert je niet alleen in de toekomst te kijken, het toont ook de meest gemaakte fouten en veelvoorkomende valkuilen in een innovatieproces. Bovendien krijg je een beter inzicht in de technologische evolutie van de komende tien jaar en vertaalt het al deze inzichten in een concrete aanpak om toekomstrobuuste, succesvol innoverende bedrijven en organisaties te bouwen.
Slogan/Promotie
Do's en don'ts om duurzaam te innoveren
Details
EAN : | 9789401476935 |
Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
Publicatie datum : | 31-05-2022 |
Uitvoering : | Hardback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 250 mm |
Breedte : | 180 mm |
Dikte : | 23 mm |
Gewicht : | 640 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 240 |
Keywords : | innovatie;ondernemingen |