Het communicatie DNA

Korneel Warlop


Nederlands | 25-05-2021 | 147 pagina's

9789401475105

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 29,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

WAT IS DE MEERWAARDE VAN GOEDE COMMUNICATIE?
WAT MAAKT DE JOB VAN CORPORATE COMMUNICATIEPROFESSIONALS ZO COMPLEX?
HOE KUN JE ZELF EEN GOEDE COMMUNICATIEPROFESSIONAL WORDEN?

'Werken in corporate communicatie is een topjob, maar het is niet voor iedereen. Het is heel intens. 24/7 en 360°. Je moet een beetje masochist zijn, gepassioneerd en een echte people lover. En hoewel ons werk niet altijd meetbaar of zichtbaar is, kun je moeilijk rond de impact van onze functie op een organisatie. Voor mij is het geen job. Het is magie.'

Communicatie is hot. Iedereen communiceert. De interesse in het communicatievak is booming. In België zijn er meer communicatieprofessionals dan bakkers, slagers of kappers. Iedereen is creator en fotograaf tegelijk. We denken te weten wat een communicatieprofessional doet. Maar is dat wel zo?

In Het communicatie DNA neemt Korneel Warlop je bij de hand en legt op een beschrijvende manier stap voor stap uit wat zijn ervaringen zijn na meer dan tien jaar bij leidinggevende wereldbedrijven als AXA, AB InBev en Barry Callebaut Group te hebben gewerkt. Een boek vol tips en tricks aan huidige en toekomstige professionals met een passie voor communicatie.

Met bijdragen van o.a. Baptiste van Outryve (Roompot), Debby Wilmsen (Tomorrowland), Laurent Winnock (bpost group), Cybelle-Royce Buyck (AB InBev), Bob Madou (Club Brugge), Christiaan Prins (Barry Callebaut Group), Frank Dereymaeker (De Tijd) en Erik Lenaers (Weber Shandwick)

Beschrijving

WAT IS DE MEERWAARDE VAN GOEDE COMMUNICATIE?
WAT MAAKT DE JOB VAN CORPORATE COMMUNICATIEPROFESSIONALS ZO COMPLEX?
HOE KUN JE ZELF EEN GOEDE COMMUNICATIEPROFESSIONAL WORDEN?

'Werken in corporate communicatie is een topjob, maar het is niet voor iedereen. Het is heel intens. 24/7 en 360°. Je moet een beetje masochist zijn, gepassioneerd en een echte people lover. En hoewel ons werk niet altijd meetbaar of zichtbaar is, kun je moeilijk rond de impact van onze functie op een organisatie. Voor mij is het geen job. Het is magie.'

Communicatie is hot. Iedereen communiceert. De interesse in het communicatievak is booming. In België zijn er meer communicatieprofessionals dan bakkers, slagers of kappers. Iedereen is creator en fotograaf tegelijk. We denken te weten wat een communicatieprofessional doet. Maar is dat wel zo?

In Het communicatie DNA neemt Korneel Warlop je bij de hand en legt op een beschrijvende manier stap voor stap uit wat zijn ervaringen zijn na meer dan tien jaar bij leidinggevende wereldbedrijven als AXA, AB InBev en Barry Callebaut Group te hebben gewerkt. Een boek vol tips en tricks aan huidige en toekomstige professionals met een passie voor communicatie.

Met bijdragen van o.a. Baptiste van Outryve (Roompot), Debby Wilmsen (Tomorrowland), Laurent Winnock (bpost group), Cybelle-Royce Buyck (AB InBev), Bob Madou (Club Brugge), Christiaan Prins (Barry Callebaut Group), Frank Dereymaeker (De Tijd) en Erik Lenaers (Weber Shandwick)

Slogan/Promotie

De meerwaarde van goede communicatie

Details

EAN :9789401475105
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  25-05-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :242 mm
Breedte :170 mm
Dikte :14 mm
Gewicht :395 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :147