Mensen raken = klanten maken

Jochen Roef-Jozefien De Feyter-Carolien Boom


Nederlands | 23-03-2020 | 200 pagina's

9789401466868

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 34,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als verkoper invulling aan die uitdagende verwachting? RIO® is een methode waarmee je de aankoopvoorkeuren van je gesprekspartner in kaart brengt en exact zicht krijgt op wat nodig is om vertrouwen en samenwerking te laten ontstaan.

Mensen raken = klanten maken brengt je tot de essentie van het hedendaagse verkopen. Integreer je als salesprofessional de kennis uit dit boek, dan zal niet alleen je omzet stijgen, maar ook jouw eigenwaarde en de positieve impact op de mensen om jou heen.

 

'RIO® is een zeer toepasbare methodologie en een essentiële bouwsteen voor iedereen in een customer-facingrol.' - Bram Hornsby | salesmanager, Combell Group

'Het RIO®-model geeft een extra dimensie aan ons verhaal en heeft haar nut al veelvuldig bewezen. Enerzijds verstevigt het onze salesimpact op individueel vlak, en anderzijds versterkt het onze identiteit als bank in z'n geheel.' - Julien Richelle | private banker, ABN AMRO Private Banking

'Sinds enkele jaren is Blinc onze partner ter ondersteuning in het RIO®-verhaal. We merken dat onze succesverhalen meer en meer toenemen door deze aanpak.' -Stefaan Janssens & Michelle Koch | zaakvoerders, Janssen en Janssen Vastgoed

Beschrijving

Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als verkoper invulling aan die uitdagende verwachting? RIO® is een methode waarmee je de aankoopvoorkeuren van je gesprekspartner in kaart brengt en exact zicht krijgt op wat nodig is om vertrouwen en samenwerking te laten ontstaan.

Mensen raken = klanten maken brengt je tot de essentie van het hedendaagse verkopen. Integreer je als salesprofessional de kennis uit dit boek, dan zal niet alleen je omzet stijgen, maar ook jouw eigenwaarde en de positieve impact op de mensen om jou heen.

 

'RIO® is een zeer toepasbare methodologie en een essentiële bouwsteen voor iedereen in een customer-facingrol.' - Bram Hornsby | salesmanager, Combell Group

'Het RIO®-model geeft een extra dimensie aan ons verhaal en heeft haar nut al veelvuldig bewezen. Enerzijds verstevigt het onze salesimpact op individueel vlak, en anderzijds versterkt het onze identiteit als bank in z'n geheel.' - Julien Richelle | private banker, ABN AMRO Private Banking

'Sinds enkele jaren is Blinc onze partner ter ondersteuning in het RIO®-verhaal. We merken dat onze succesverhalen meer en meer toenemen door deze aanpak.' -Stefaan Janssens & Michelle Koch | zaakvoerders, Janssen en Janssen Vastgoed

Slogan/Promotie

Kun jij verkopen aan elk type klant?

Details

EAN :9789401466868
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  23-03-2020
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :250 mm
Breedte :180 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :430 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :200