Customer innovation
Marion Debruyne-Koen Tackx
Nederlands | 07-01-2020 | 296 pagina's
9789401458795
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 34,99
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
EEN OPEN DIALOOG MET DE MARKT LAAT DE ORGANISATIE GROEIEN EN CREËERT RUIMTE VOOR INNOVATIE.
Veel organisaties benaderen klantgerichte marketing en innovatie van hun bedrijfsstrategie als afzonderlijke zaken. Zo missen ze mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Customer innovation zet dit paradigma op zijn kop door de klant als beginpunt te nemen, te innoveren rond zijn of haar noden en er vervolgens een klantgerichte bedrijfsstrategie rond te bouwen.
Deze tweede editie van Customer innovation biedt een goed opgebouwde drie-op-drieformule van verbinding, conversie en samenwerking. Daarmee legt het de basis voor innovatie en verandering, om de huidige klantenreis te verbeteren en uit te breiden naar nieuwe klanthorizonten. Met een reeks casestudy's, waaronder Disney, LEGO® en Johnson & Johnson en heel veel praktische aanbevelingen is dit het ultieme boek voor elke leider en bedrijfs- of marketingspecialist die het pad wil effenen voor een nieuw tijdperk van klantgerichte strategie.
Beschrijving
EEN OPEN DIALOOG MET DE MARKT LAAT DE ORGANISATIE GROEIEN EN CREËERT RUIMTE VOOR INNOVATIE.
Veel organisaties benaderen klantgerichte marketing en innovatie van hun bedrijfsstrategie als afzonderlijke zaken. Zo missen ze mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Customer innovation zet dit paradigma op zijn kop door de klant als beginpunt te nemen, te innoveren rond zijn of haar noden en er vervolgens een klantgerichte bedrijfsstrategie rond te bouwen.
Deze tweede editie van Customer innovation biedt een goed opgebouwde drie-op-drieformule van verbinding, conversie en samenwerking. Daarmee legt het de basis voor innovatie en verandering, om de huidige klantenreis te verbeteren en uit te breiden naar nieuwe klanthorizonten. Met een reeks casestudy's, waaronder Disney, LEGO® en Johnson & Johnson en heel veel praktische aanbevelingen is dit het ultieme boek voor elke leider en bedrijfs- of marketingspecialist die het pad wil effenen voor een nieuw tijdperk van klantgerichte strategie.
Slogan/Promotie
Laat klanten de strategie bepalen - Nieuwe editie!
Details
EAN : | 9789401458795 |
Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
Publicatie datum : | 07-01-2020 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 242 mm |
Breedte : | 172 mm |
Dikte : | 22 mm |
Gewicht : | 623 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 296 |