De klant centraal
Geert Dehouck
Nederlands | 17-04-2018 | 216 pagina's
9789401444552
Hardback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 29,99
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.
De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten verwachten en welke waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis. De resultaten van je klantenscan vertaal je daarna in aantrekkelijke kernwaarden voor je bedrijfscharter.
Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders.
Beschrijving
Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.
De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten verwachten en welke waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis. De resultaten van je klantenscan vertaal je daarna in aantrekkelijke kernwaarden voor je bedrijfscharter.
Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders.
Slogan/Promotie
Win het gevecht om de klant
Details
EAN : | 9789401444552 |
Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
Publicatie datum : | 17-04-2018 |
Uitvoering : | Hardback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 245 mm |
Breedte : | 175 mm |
Dikte : | 15 mm |
Gewicht : | 394 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 216 |