De klant centraal

Geert Dehouck


Nederlands | 17-04-2018 | 216 pagina's

9789401444552

Hardback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 29,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.

De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten verwachten en welke waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis. De resultaten van je klantenscan vertaal je daarna in aantrekkelijke kernwaarden voor je bedrijfscharter.

Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders.

Beschrijving

Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.

De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten verwachten en welke waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis. De resultaten van je klantenscan vertaal je daarna in aantrekkelijke kernwaarden voor je bedrijfscharter.

Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders.

Slogan/Promotie

Win het gevecht om de klant

Details

EAN :9789401444552
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  17-04-2018
Uitvoering :Hardback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :245 mm
Breedte :175 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :394 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :216