Uitblinken met je winkel of showroom

Charlotte Cools


Nederlands | 23-09-2024 | 199 pagina's

9789401438018

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 34,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Wat maakt dat sommige retailers succesvol zijn en andere het moeilijk hebben terwijl de economische realiteit voor beide groepen identiek is? De sleutel tot succes ligt in het definiëren van wat jou uniek, waardevol en onvervangbaar maakt en deze 'unieke smoel' altijd en overal uit te dragen. Dit praktijkgerichte boek voorziet jou als winkelier of showroomeigenaar van concrete handvatten om je onderneming te laten floreren en toekomstbestendig te maken.

'Charlotte slaagt er met haar boek in om haar inzichten onderbouwd te structureren en vooral heel concreet en toegankelijk te maken. Een boek vol praktische tips voor retailers die echt iets van hun zaak willen maken.'
- Steven Van Belleghem - Customer Experience Enthusiast - internationale keynote-speaker - bestsellerauteur van o.a. De Ruwe Diamant en Customers The Day After Tomorrow

'Hoe je van je winkel een winnaar maakt? Lees het boek van Charlotte en je weet wat je moet doen. Een absolute aanrader en een verrijking voor de retailsector.'
- Hans van Tellingen – directeur winkelgedragsonderzoeker Strabo bv en bestsellerauteur van o.a. Retail is Mensenwerk, Waarom Stenen Winkels Winnen en '#WatNouEindevanWinkels'

'Hoe meer digitalisering, hoe groter het belang van de échte beleving. Retailers vragen me dan wat ze kunnen doen en hoe. Voortaan heb ik een antwoord: dit geweldige boek van Charlotte Cools toepassen. Voor iedere retailer die het verschil wil maken.'
- Rik Vera - Business-philosopher en bestsellerauteur van The Guide To The Ecosystem Economy en Managers The Day After Tomorrow

Beschrijving

Wat maakt dat sommige retailers succesvol zijn en andere het moeilijk hebben terwijl de economische realiteit voor beide groepen identiek is? De sleutel tot succes ligt in het definiëren van wat jou uniek, waardevol en onvervangbaar maakt en deze 'unieke smoel' altijd en overal uit te dragen. Dit praktijkgerichte boek voorziet jou als winkelier of showroomeigenaar van concrete handvatten om je onderneming te laten floreren en toekomstbestendig te maken.

'Charlotte slaagt er met haar boek in om haar inzichten onderbouwd te structureren en vooral heel concreet en toegankelijk te maken. Een boek vol praktische tips voor retailers die echt iets van hun zaak willen maken.'
- Steven Van Belleghem - Customer Experience Enthusiast - internationale keynote-speaker - bestsellerauteur van o.a. De Ruwe Diamant en Customers The Day After Tomorrow

'Hoe je van je winkel een winnaar maakt? Lees het boek van Charlotte en je weet wat je moet doen. Een absolute aanrader en een verrijking voor de retailsector.'
- Hans van Tellingen – directeur winkelgedragsonderzoeker Strabo bv en bestsellerauteur van o.a. Retail is Mensenwerk, Waarom Stenen Winkels Winnen en '#WatNouEindevanWinkels'

'Hoe meer digitalisering, hoe groter het belang van de échte beleving. Retailers vragen me dan wat ze kunnen doen en hoe. Voortaan heb ik een antwoord: dit geweldige boek van Charlotte Cools toepassen. Voor iedere retailer die het verschil wil maken.'
- Rik Vera - Business-philosopher en bestsellerauteur van The Guide To The Ecosystem Economy en Managers The Day After Tomorrow

Slogan/Promotie

Ontketen je identiteit, verwonder klanten en verover je markt

Details

EAN :9789401438018
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  23-09-2024
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :244 mm
Breedte :172 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :387 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :199
Keywords :  marketing;detailhandel;winkels;inrichting;communicatiemanagement