Nederlands | 23-09-2024 | 199 pagina's
9789401438018
Paperback / softback
€ 34,99
Wat maakt dat sommige retailers succesvol zijn en andere het moeilijk hebben terwijl de economische realiteit voor beide groepen identiek is? De sleutel tot succes ligt in het definiëren van wat jou uniek, waardevol en onvervangbaar maakt en deze 'unieke smoel' altijd en overal uit te dragen. Dit praktijkgerichte boek voorziet jou als winkelier of showroomeigenaar van concrete handvatten om je onderneming te laten floreren en toekomstbestendig te maken.
'Charlotte slaagt er met haar boek in om haar inzichten onderbouwd te structureren en vooral heel concreet en toegankelijk te maken. Een boek vol praktische tips voor retailers die echt iets van hun zaak willen maken.'
- Steven Van Belleghem - Customer Experience Enthusiast - internationale keynote-speaker - bestsellerauteur van o.a. De Ruwe Diamant en Customers The Day After Tomorrow
'Hoe je van je winkel een winnaar maakt? Lees het boek van Charlotte en je weet wat je moet doen. Een absolute aanrader en een verrijking voor de retailsector.'
- Hans van Tellingen – directeur winkelgedragsonderzoeker Strabo bv en bestsellerauteur van o.a. Retail is Mensenwerk, Waarom Stenen Winkels Winnen en '#WatNouEindevanWinkels'
'Hoe meer digitalisering, hoe groter het belang van de échte beleving. Retailers vragen me dan wat ze kunnen doen en hoe. Voortaan heb ik een antwoord: dit geweldige boek van Charlotte Cools toepassen. Voor iedere retailer die het verschil wil maken.'
- Rik Vera - Business-philosopher en bestsellerauteur van The Guide To The Ecosystem Economy en Managers The Day After Tomorrow
Wat maakt dat sommige retailers succesvol zijn en andere het moeilijk hebben terwijl de economische realiteit voor beide groepen identiek is? De sleutel tot succes ligt in het definiëren van wat jou uniek, waardevol en onvervangbaar maakt en deze 'unieke smoel' altijd en overal uit te dragen. Dit praktijkgerichte boek voorziet jou als winkelier of showroomeigenaar van concrete handvatten om je onderneming te laten floreren en toekomstbestendig te maken.
'Charlotte slaagt er met haar boek in om haar inzichten onderbouwd te structureren en vooral heel concreet en toegankelijk te maken. Een boek vol praktische tips voor retailers die echt iets van hun zaak willen maken.'
- Steven Van Belleghem - Customer Experience Enthusiast - internationale keynote-speaker - bestsellerauteur van o.a. De Ruwe Diamant en Customers The Day After Tomorrow
'Hoe je van je winkel een winnaar maakt? Lees het boek van Charlotte en je weet wat je moet doen. Een absolute aanrader en een verrijking voor de retailsector.'
- Hans van Tellingen – directeur winkelgedragsonderzoeker Strabo bv en bestsellerauteur van o.a. Retail is Mensenwerk, Waarom Stenen Winkels Winnen en '#WatNouEindevanWinkels'
'Hoe meer digitalisering, hoe groter het belang van de échte beleving. Retailers vragen me dan wat ze kunnen doen en hoe. Voortaan heb ik een antwoord: dit geweldige boek van Charlotte Cools toepassen. Voor iedere retailer die het verschil wil maken.'
- Rik Vera - Business-philosopher en bestsellerauteur van The Guide To The Ecosystem Economy en Managers The Day After Tomorrow
Ontketen je identiteit, verwonder klanten en verover je markt
EAN : | 9789401438018 |
Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
Publicatie datum : | 23-09-2024 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 244 mm |
Breedte : | 172 mm |
Dikte : | 15 mm |
Gewicht : | 387 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 199 |
Keywords : | marketing;detailhandel;winkels;inrichting;communicatiemanagement |