Communiceren in tijden van crisis
Jeroen Wils
Nederlands | 30-09-2014 | 224 pagina's
9789401418584
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 29,99
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten. De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol. Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont de auteur hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op, en omgaan met, een crisis. Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis je door het hele proces. Vanuit talrijke praktijkvoorbeelden gaat Jeroen Wils in op de voorwaarden van succesvolle crisiscommunicatie, de banden tussen elk geslaagd communicatiebeleid en de media, en de groeiende rol die sociale media in het communicatiespectrum innemen.
Beschrijving
Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten. De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol. Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont de auteur hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op, en omgaan met, een crisis. Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis je door het hele proces. Vanuit talrijke praktijkvoorbeelden gaat Jeroen Wils in op de voorwaarden van succesvolle crisiscommunicatie, de banden tussen elk geslaagd communicatiebeleid en de media, en de groeiende rol die sociale media in het communicatiespectrum innemen.
Slogan/Promotie
Hoe communiceren in crisissituaties?
Details
EAN : | 9789401418584 |
Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
Publicatie datum : | 30-09-2014 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 242 mm |
Breedte : | 172 mm |
Dikte : | 15 mm |
Gewicht : | 472 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 224 |