Marketing toegepast (vierde editie)

Klant- en Marktgericht Ondernemen

EAN:  9789400013421
Publicatiedatum:   20-07-2021
Formaat:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands
Aantal bladzijden:  578

  Beschikbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas

Marketing Toegepast zet de lezer op weg om op basis van een helder stappenplan een gefundeerd marketingplan en verkoopbeleid uit te stippelen. Bedrijfsvisie, missie, doelstellingen en strategie krijgen heel wat aandacht. Een stevig conceptueel kader en praktische toepassingen maken van dit boek een bron van inspiratie. - Met beproefd stappenplan ‘Marketing denken en doen’. - Verkozen door de Belgian Association of Marketing als handboek voor de basisopleidingen marketing. - Bestemd als handige leidraad voor practici en als grondige inleiding voor studenten.

    EAN: 9789400013421
    Auteur: 
    Uitgever: Intersentia-Intersentia
    Publicatiedatum:   20-07-2021
    Formaat: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Voorraad: Beschikbaar
    Aantal bladzijden: 578
    Reeks:   Toegepast