De BusinessCase-Methode
Maurice Neuféglise-William de Kaste
Nederlands | 04-09-2025 | 233 pagina's
9789090406558
Paperback / softback
€ 29,95
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
De BusinessCase-Methode
Veel salesgesprekken blijven steken bij producten, diensten en oppervlakkige klantbehoeften. Terwijl het echte gesprek juist gaat over pijn, urgentie en de gevolgen van nietsdoen. De BusinessCase-Methode helpt salesprofessionals die verdieping te bereiken. Door verder te kijken dan het voor de hand liggende, creëer je urgentie, commitment en onderscheidend vermogen – en word je de trusted advisor die klanten zoeken.
Gebaseerd op jarenlange praktijkervaring biedt dit boek een compacte en praktische aanpak die direct toepasbaar is. Dankzij de bijbehorende technieken leer je de methode snel gebruiken in je eigen gesprekken. Daarmee is de BusinessCase-Methode relevant voor zowel beginnende als ervaren verkopers en toepasbaar in kleine én grote trajecten. Ook salesmanagers kunnen er direct mee aan de slag: de methode sluit naadloos aan op een onderscheidende salesstrategie en ondersteunt gesprekken en customer journeys die eruit springen.
Dit boek is bedoeld voor de leergierige salesprofessional die zich blijvend wil ontwikkelen en klanten écht maatwerk wil bieden. Ik beveel deze aanpak nadrukkelijk aan voor studenten in mbo- en hbo-opleidingen in sales en economie, zodat ook zij een stevig fundament krijgen voor hun commerciële carrière.
De BusinessCase-Methode: de aanpak die je salesgesprekken voorgoed verandert.
Beschrijving
De BusinessCase-Methode
Veel salesgesprekken blijven steken bij producten, diensten en oppervlakkige klantbehoeften. Terwijl het echte gesprek juist gaat over pijn, urgentie en de gevolgen van nietsdoen. De BusinessCase-Methode helpt salesprofessionals die verdieping te bereiken. Door verder te kijken dan het voor de hand liggende, creëer je urgentie, commitment en onderscheidend vermogen – en word je de trusted advisor die klanten zoeken.
Gebaseerd op jarenlange praktijkervaring biedt dit boek een compacte en praktische aanpak die direct toepasbaar is. Dankzij de bijbehorende technieken leer je de methode snel gebruiken in je eigen gesprekken. Daarmee is de BusinessCase-Methode relevant voor zowel beginnende als ervaren verkopers en toepasbaar in kleine én grote trajecten. Ook salesmanagers kunnen er direct mee aan de slag: de methode sluit naadloos aan op een onderscheidende salesstrategie en ondersteunt gesprekken en customer journeys die eruit springen.
Dit boek is bedoeld voor de leergierige salesprofessional die zich blijvend wil ontwikkelen en klanten écht maatwerk wil bieden. Ik beveel deze aanpak nadrukkelijk aan voor studenten in mbo- en hbo-opleidingen in sales en economie, zodat ook zij een stevig fundament krijgen voor hun commerciële carrière.
De BusinessCase-Methode: de aanpak die je salesgesprekken voorgoed verandert.
Details
EAN : | 9789090406558 |
Uitgever : | Pumbo.nl |
Publicatie datum : | 04-09-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Status : | Te bestellen |
Aantal pagina's : | 233 |