Handboek AI Strategie
Remy Gieling-Job van den Berg
Nederlands | 09-04-2024 | 304 pagina's
9789090378275
Paperback / softback
€ 34,95
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Korte beschrijving/Annotatie
Ieder bedrijf wil ‘iets’ met (generatieve) AI, maar weet niet precies wat en waar te beginnen. Dit Handboek AI Strategie is jouw gids in deze transitie. Het vertelt stap-voor-stap wat jij moet doen.
Tekst achterflap
Kunstmatige intelligentie (AI) gaat een grote verandering teweegbrengen in organisaties. Ieder bedrijf wil ‘iets’ met AI, maar weet niet precies wat en waar te beginnen. Dit Handboek AI Strategie is jouw gids voor deze transitie: het vertelt je de stappen die je moet nemen om de technologie toe te passen in je rol, in je team en je organisatie. Je leert alles wat je moet weten en wordt stapsgewijs meegenomen van strategie tot executie.
Of je nu een leidinggevende of beslisser bent, dit boek biedt heldere stappen, praktische voorbeelden en nuttige modellen om AI effectief toe te passen. Met inzichten en ervaringen van o.a. Picnic, FrieslandCampina, KPN, ANWB en KVK, krijg je een realistisch beeld van hoe AI in diverse sectoren wordt ingezet. Dit handboek helpt je om business uitdagingen naar AI-oplossingen om te zetten.
Je leert onder meer:
- AI in je rol, in je team en in je organisatie
- De ongekende mogelijkheden van (generatieve) AI
- Ethisch en verantwoord AI-gebruik
- Van strategie naar executie
+ De 10 belangrijkste vragen rondom AI glashelder beantwoord
+ Onmisbare inzichten uit Silicon Valley
+ Hoe je AI toepast als persoonlijke ‘productiviteitsraket’
Met voorwoord van filosoof Bas Haring.
Beschrijving
Kunstmatige intelligentie (AI) gaat een grote verandering teweegbrengen in organisaties. Ieder bedrijf wil ‘iets’ met AI, maar weet niet precies wat en waar te beginnen. Dit Handboek AI Strategie is jouw gids voor deze transitie: het vertelt je de stappen die je moet nemen om de technologie toe te passen in je rol, in je team en je organisatie. Je leert alles wat je moet weten en wordt stapsgewijs meegenomen van strategie tot executie.
Of je nu een leidinggevende of beslisser bent, dit boek biedt heldere stappen, praktische voorbeelden en nuttige modellen om AI effectief toe te passen. Met inzichten en ervaringen van o.a. Picnic, FrieslandCampina, KPN, ANWB en KVK, krijg je een realistisch beeld van hoe AI in diverse sectoren wordt ingezet. Dit handboek helpt je om business uitdagingen naar AI-oplossingen om te zetten.
Je leert onder meer:
- AI in je rol, in je team en in je organisatie
- De ongekende mogelijkheden van (generatieve) AI
- Ethisch en verantwoord AI-gebruik
- Van strategie naar executie
+ De 10 belangrijkste vragen rondom AI glashelder beantwoord
+ Onmisbare inzichten uit Silicon Valley
+ Hoe je AI toepast als persoonlijke ‘productiviteitsraket’
Met voorwoord van filosoof Bas Haring.
Slogan/Promotie
Kunstmatige intelligentie (AI) gaat een grote verandering teweegbrengen in organisaties. Ieder bedrijf wil ‘iets’ met AI, maar weet niet precies wat en waar te beginnen. Dit Handboek AI Strategie, van Job van den Berg en Remy Gieling, is jouw gids in deze transitie: het vertelt je de stappen die je moet zetten om de technologie toe te passen in je rol, in je team en je organisatie. Je leert alles wat je moet weten en wordt stapsgewijs meegenomen van strategie tot executie. Of je nu een leidinggevende of beslisser bent, dit boek biedt heldere stappen, praktische voorbeelden en nuttige modellen om AI effectief toe te passen. Met inzichten en ervaringen van o.a. Picnic, FrieslandCampina, KPN, ANWB en KVK, krijg je een realistisch beeld van hoe AI in diverse sectoren wordt ingezet. Dit handboek helpt je om business uitdagingen naar AI-oplossingen om te zetten.
Details
EAN : | 9789090378275 |
Uitgever : | The AI Group B.V. |
Publicatie datum : | 09-04-2024 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 221 mm |
Breedte : | 141 mm |
Dikte : | 18 mm |
Gewicht : | 556 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 304 |
Keywords : | ai;business;generatieve ai;kunstmatige intelligentie;leiderschap;organisatie;transformatie |