Conscious Business

Hendrik Jan van Es


Nederlands | 29-04-2025 | 160 pagina's

9789089657893

Paperback / softback


€ 28,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

“Je kunt jezelf of je bedrijf toch niet succesvol noemen in een wereld die faalt?”


Fijke Siebesma als CEO van DSM


Als je bedrijf perfect is, hoe ziet het er dan uit? Hoe winstgevend ben je dan? En zit daar een optimum in? Hoe zien je collega’s en medewerkers jou en welke relatie heb je met hen? Hoe ga je om met de andere stakeholders van je organisatie? En maakt het bedrijf ook de wereld een stukje beter?


Conscious Business maakt duidelijk hoe je het goed kunt doen voor alles en iedereen die bij je bedrijf betrokken is. Veel van de bedrijven die op de conscious business-manier werken, creëeren zelfs meer waarde en winst dan voorheen.


In dit boek laat Hendrik Jan van Es je zien hoe je je purpose bepaalt en implementeert, wat ervoor nodig is om je te ontwikkelen tot een conscious leader, hoe je een door waarden gedreven cultuur bouwt, hoe je je business case toekomstbestendig maakt en al je stakeholders omarmt en activeert. Geïnspireerd door de cases van veelal in Nederland gevestigde bedrijven geeft het boek je ook de handvatten om de logische vervolgstappen met jouw bedrijf te zetten.


-De meeste boeken gaan over (zelf)leiderschap, cultuur, organisatie of stakeholders. Conscious Business geeft het systemische model dat deze onderdelen integraal verbindt.


-Veel Nederlandse bedrijven laten zien hoe het anders kan. Deze cases zijn inspirerende eye openers en zetten aan tot actie.


-Conscious Business is de Morele Ambitie (Rutger Bregman) voor bedrijven. Conscious business is niet alleen het juiste om te doen, het brengt je ook het meest!

Beschrijving

“Je kunt jezelf of je bedrijf toch niet succesvol noemen in een wereld die faalt?”


Fijke Siebesma als CEO van DSM


Als je bedrijf perfect is, hoe ziet het er dan uit? Hoe winstgevend ben je dan? En zit daar een optimum in? Hoe zien je collega’s en medewerkers jou en welke relatie heb je met hen? Hoe ga je om met de andere stakeholders van je organisatie? En maakt het bedrijf ook de wereld een stukje beter?


Conscious Business maakt duidelijk hoe je het goed kunt doen voor alles en iedereen die bij je bedrijf betrokken is. Veel van de bedrijven die op de conscious business-manier werken, creëeren zelfs meer waarde en winst dan voorheen.


In dit boek laat Hendrik Jan van Es je zien hoe je je purpose bepaalt en implementeert, wat ervoor nodig is om je te ontwikkelen tot een conscious leader, hoe je een door waarden gedreven cultuur bouwt, hoe je je business case toekomstbestendig maakt en al je stakeholders omarmt en activeert. Geïnspireerd door de cases van veelal in Nederland gevestigde bedrijven geeft het boek je ook de handvatten om de logische vervolgstappen met jouw bedrijf te zetten.


-De meeste boeken gaan over (zelf)leiderschap, cultuur, organisatie of stakeholders. Conscious Business geeft het systemische model dat deze onderdelen integraal verbindt.


-Veel Nederlandse bedrijven laten zien hoe het anders kan. Deze cases zijn inspirerende eye openers en zetten aan tot actie.


-Conscious Business is de Morele Ambitie (Rutger Bregman) voor bedrijven. Conscious business is niet alleen het juiste om te doen, het brengt je ook het meest!

Details

EAN :9789089657893
Auteur: 
Uitgever :Van Duuren Media
Publicatie datum :  29-04-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :239 mm
Breedte :162 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :352 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :160