Doorbreek innovatiebarrières

Gijs van Wulfen


Nederlands | 31-03-2025 | 208 pagina's

9789089657817

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 26,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Vijftien strategieën om management buy-in voor


innovatie te vergroten


Innovators zoals jij en ik, worden geconfronteerd met talloze


barrières. De klinkende antwoorden die je keer op keer krijgt van


jouw superieuren, collega’s en partners op je innovatievoorstellen


zijn een ontmoedigend ‘NEE!’ en duizenden waaroms. Onze grootste


uitdaging is om managementsteun te krijgen voor innovatie en,


als we eenmaal op weg zijn, hun commitment te behouden tijdens


de ontwikkeling van onze nieuwe initiatieven.


Of je nu een visionair, pionier, consultant, corporate innovator of startende


ondernemer bent, dit boek geeft je de tools om de belangrijkste barrières


voor innovatie te overwinnen. Je leert hoe je de buy-in van managers en


investeerders kunt winnen, en jouw visie en dromen kunt omzetten in


tastbare realiteit.


In dit baanbrekende boek vind je vijftien bewezen strategieën waarmee je


die klinkende nee’s kunt omzetten in hartgrondige ja’s. Elke strategie wordt


nauwkeurig uitgelegd en vergezeld door een verzameling inspirerende


citaten, die je op precies het juiste moment kunt gebruiken in jouw innovatie


pitches. Je duikt in de innovatieverhalen van zes innovators van over de


hele wereld die voor dezelfde uitdagingen stonden als jij, en ontdekt de


inspiratie die hen hielp om hun management te overtuigen.


Het is tijd om de barrières die je in de weg staan te doorbreken. Laat dit


boek jouw gids zijn op jouw innovatiereis.

Beschrijving

Vijftien strategieën om management buy-in voor


innovatie te vergroten


Innovators zoals jij en ik, worden geconfronteerd met talloze


barrières. De klinkende antwoorden die je keer op keer krijgt van


jouw superieuren, collega’s en partners op je innovatievoorstellen


zijn een ontmoedigend ‘NEE!’ en duizenden waaroms. Onze grootste


uitdaging is om managementsteun te krijgen voor innovatie en,


als we eenmaal op weg zijn, hun commitment te behouden tijdens


de ontwikkeling van onze nieuwe initiatieven.


Of je nu een visionair, pionier, consultant, corporate innovator of startende


ondernemer bent, dit boek geeft je de tools om de belangrijkste barrières


voor innovatie te overwinnen. Je leert hoe je de buy-in van managers en


investeerders kunt winnen, en jouw visie en dromen kunt omzetten in


tastbare realiteit.


In dit baanbrekende boek vind je vijftien bewezen strategieën waarmee je


die klinkende nee’s kunt omzetten in hartgrondige ja’s. Elke strategie wordt


nauwkeurig uitgelegd en vergezeld door een verzameling inspirerende


citaten, die je op precies het juiste moment kunt gebruiken in jouw innovatie


pitches. Je duikt in de innovatieverhalen van zes innovators van over de


hele wereld die voor dezelfde uitdagingen stonden als jij, en ontdekt de


inspiratie die hen hielp om hun management te overtuigen.


Het is tijd om de barrières die je in de weg staan te doorbreken. Laat dit


boek jouw gids zijn op jouw innovatiereis.

Details

EAN :9789089657817
Auteur: 
Uitgever :Van Duuren Media
Publicatie datum :  31-03-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :203 mm
Breedte :155 mm
Dikte :20 mm
Gewicht :410 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :208