Gastvrij!

Stijn van Boxtel-Jordy van Heese


Nederlands | 21-02-2025 | 223 pagina's

9789089657756

Hardback


€ 32,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

“De unieke Gastvrijheidsmeter© laat zien hoe je als individu én team groeit naar een 9+ gastbeleving die echt verschil maakt.”


Klantgerichtheid: de heilige graal voor veel organisaties. “Bij ons staat de klant centraal”, zeggen ze vol trots. Tegelijkertijd tref je bij diezelfde organisaties online chatbots, een aanmeldzuil, lange wachtrijen en onpersoonlijke procedures. En heb je er wat gekocht en betaald, dan lijk je niet meer te bestaan, tot het moment dat je een feedback-survey ontvangt: ‘Wij waarderen jouw feedback.’ Beste lezer, is dat klantgericht?


Het is tijd om jezelf en jouw organisatie écht gastvrij te maken en klanten te behandelen als gasten. Klanten kopen iets, maar gasten geef je een ervaring. Wat geef jij jouw gasten? Een beleving waarin zij écht centraal staan. Waar ze zich meteen gezien, begrepen en welkom voelen. En waar advies niet per se hoeft te leiden tot directe verkoop. Nu geen klant, maar wel een ambassadeurvoor jaren!


Iedereen heeft gasten in het leven: collega's, patiënten, studenten, bezoekers of familie. Gastvrijheid maakt voor iedereen, altijd en overal hét verschil. Het goede nieuws? Gastvrijheid kun je leren. Het is een vaardigheid en dit boek geeft je alle tools om het direct toe te passen. Want alleen door echt gastvrij te zijn bouw je duurzame relaties voor de lange termijn.


●Creëer een 9+ gastbeleving met de Gastvrijheidsmeter©


●Start vandaag: GASTVRIJ! staat bomvol met tips, illustraties en praktijkvoorbeelden waar je vandaag mee aan de slag kunt.


●Sla de brug tussen verkoop en gastvrijheid: gasten die vertrouwen voelen, komen graag terug en betalen met plezier voor jouw dienst of product!

Beschrijving

“De unieke Gastvrijheidsmeter© laat zien hoe je als individu én team groeit naar een 9+ gastbeleving die echt verschil maakt.”


Klantgerichtheid: de heilige graal voor veel organisaties. “Bij ons staat de klant centraal”, zeggen ze vol trots. Tegelijkertijd tref je bij diezelfde organisaties online chatbots, een aanmeldzuil, lange wachtrijen en onpersoonlijke procedures. En heb je er wat gekocht en betaald, dan lijk je niet meer te bestaan, tot het moment dat je een feedback-survey ontvangt: ‘Wij waarderen jouw feedback.’ Beste lezer, is dat klantgericht?


Het is tijd om jezelf en jouw organisatie écht gastvrij te maken en klanten te behandelen als gasten. Klanten kopen iets, maar gasten geef je een ervaring. Wat geef jij jouw gasten? Een beleving waarin zij écht centraal staan. Waar ze zich meteen gezien, begrepen en welkom voelen. En waar advies niet per se hoeft te leiden tot directe verkoop. Nu geen klant, maar wel een ambassadeurvoor jaren!


Iedereen heeft gasten in het leven: collega's, patiënten, studenten, bezoekers of familie. Gastvrijheid maakt voor iedereen, altijd en overal hét verschil. Het goede nieuws? Gastvrijheid kun je leren. Het is een vaardigheid en dit boek geeft je alle tools om het direct toe te passen. Want alleen door echt gastvrij te zijn bouw je duurzame relaties voor de lange termijn.


●Creëer een 9+ gastbeleving met de Gastvrijheidsmeter©


●Start vandaag: GASTVRIJ! staat bomvol met tips, illustraties en praktijkvoorbeelden waar je vandaag mee aan de slag kunt.


●Sla de brug tussen verkoop en gastvrijheid: gasten die vertrouwen voelen, komen graag terug en betalen met plezier voor jouw dienst of product!

Details

EAN :9789089657756
Auteur: 
Uitgever :Van Duuren Media
Publicatie datum :  21-02-2025
Uitvoering :Hardback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :249 mm
Breedte :178 mm
Dikte :23 mm
Gewicht :630 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :223
Keywords :  organisatiecultuur;klantvriendelijkheid