€ 24,95
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Hoe moeten bedrijven nog aan marketing doen om hun klanten aan zich te binden en op een rendabele manier te kunnen verkopen? Aretha Franklin, Marvin Gaye en hun collega's soulmuzikanten geven het antwoord. Antwoorden die we kennen, die we voelen. Maar onder de druk van korte termijnresultaten, stijgende complexiteit en nieuwe technologieën wordt echter te vaak middel met doel verward. Marketing wordt zo een speelveld van hypes en kopieergedrag met dikwijls nefaste gevolgen voor de rentabiliteit van de onderneming.
Soul Marketing creëert een werkkader voor iedere marketeer die tot een hoger kennisniveau van zijn activiteiten wenst te komen. Met het STICK-model wordt een instrument aangereikt waarbij de prioriteiten voor de marketingafdeling en de samenhang tussen de constituerende componenten in kaart gebracht worden. Om finaal te komen tot wat marketing echt moet doen: waarde creëren.
Beschrijving
Hoe moeten bedrijven nog aan marketing doen om hun klanten aan zich te binden en op een rendabele manier te kunnen verkopen? Aretha Franklin, Marvin Gaye en hun collega's soulmuzikanten geven het antwoord. Antwoorden die we kennen, die we voelen. Maar onder de druk van korte termijnresultaten, stijgende complexiteit en nieuwe technologieën wordt echter te vaak middel met doel verward. Marketing wordt zo een speelveld van hypes en kopieergedrag met dikwijls nefaste gevolgen voor de rentabiliteit van de onderneming.
Soul Marketing creëert een werkkader voor iedere marketeer die tot een hoger kennisniveau van zijn activiteiten wenst te komen. Met het STICK-model wordt een instrument aangereikt waarbij de prioriteiten voor de marketingafdeling en de samenhang tussen de constituerende componenten in kaart gebracht worden. Om finaal te komen tot wat marketing echt moet doen: waarde creëren.
Details
EAN : | 9789058564634 |
Uitgever : | Stichting Kunstboek |
Publicatie datum : | 18-04-2013 |
Uitvoering : | Hardback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 240 mm |
Breedte : | 155 mm |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 208 |