Het wat en hoe van contentstrategie
John Verhoeven
Nederlands | 29-06-2017 | 240 pagina's
9789047010067
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 22,99
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Korte beschrijving/Annotatie
Meer klanten, betere relaties: bouw stap voor stap aan een slimme contentstrategie met Verhoevens tips, tools en het praktische Content Canvas.
Tekst achterflap
John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe een goede contentstrategie de relatie met de klant verrijkt en versterkt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe maak je een contentkalender waar je het hele jaar profijt van hebt?Verhoeven beschrijft praktisch en levendig wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Begin gewoon met wat je nu al doet en bouw dat stap voor stap uit aan de hand van zijn technieken, tips en voorbeelden. Hij maakt het leuk en uitdagend om ermee aan de slag te gaan! Het speciaal voor dit boek ontwikkelde Content Canvas helpt je bij het verbinden van de theorie met de praktijk. Verhoeven besteedt ook aandacht aan belangrijke trends als 'thought leadership' en 'audience engagement'.
Beschrijving
John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe een goede contentstrategie de relatie met de klant verrijkt en versterkt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe maak je een contentkalender waar je het hele jaar profijt van hebt?Verhoeven beschrijft praktisch en levendig wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Begin gewoon met wat je nu al doet en bouw dat stap voor stap uit aan de hand van zijn technieken, tips en voorbeelden. Hij maakt het leuk en uitdagend om ermee aan de slag te gaan! Het speciaal voor dit boek ontwikkelde Content Canvas helpt je bij het verbinden van de theorie met de praktijk. Verhoeven besteedt ook aandacht aan belangrijke trends als 'thought leadership' en 'audience engagement'.
Details
EAN : | 9789047010067 |
Uitgever : | Atlas-Contact |
Publicatie datum : | 29-06-2017 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 209 mm |
Breedte : | 169 mm |
Dikte : | 23 mm |
Gewicht : | 422 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 240 |
Keywords : | communicatie ;contentmarketing;marketing;strategie |