Brand Design

Het standaardwerk voor het bouwen van merken

EAN:  9789043039598
Publicatiedatum:   07-03-2022
Formaat:  Hardback
Taal:  Nederlands

  Beschikbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas

Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken.

Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven.

Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists.

‘Het standaardwerk voor het bouwen van merken.’ Harry van Delft – Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University

‘Fantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld.’ Luuk Ros – Hoofdredacteur Marketingfacts

‘Interessant voor iedere marketeer.’ MarketingTribune

Ruud Boer RM

Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij. Met dit Rotterdamse Brand Design-bureau helpt hij b2b- en b2c-merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.

    EAN: 9789043039598
    Auteur: 
    Uitgever: Pearson Benelux
    Publicatiedatum:   07-03-2022
    Formaat: Hardback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 172 mm
    Breedte: 247 mm
    Dikte: 27 mm
    Gewicht: 1199 gr
    Voorraad: Beschikbaar