Communicatie in positie in 3 stappen
Betteke Van Ruler
Nederlands | 13-11-2018 | 192 pagina's
9789024408382
Paperback / softback
€ 41,95
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
In Communicatie in positie in 3 stappen biedt Betteke van Ruler een methode om in drie stappen te komen tot een goede vormgeving van de communicatiefunctie in of voor een organisatie.
Hiervoor heeft ze het Communicatiehuis bedacht. Deze methode loodst je via concrete vragen systematisch langs alle onderwerpen die essentieel zijn om tot een stevige positionering van communicatie en de communicatieprofessionals te komen. Achtergrondkennis, literatuur en perspectieven zijn de fundering van het Communicatiehuis en helpen je om zelf de antwoorden te vinden. Met Communicatie in positie in 3 stappen word je de architect van je zelfgemaakte communicatiehuis, zodat het naadloos past bij jou, jouw organisatie en/of klant.
Dit boek is bedoeld voor communicatieprofessionals die willen bouwen aan hun rol en hiermee aan de slag willen in hun organisatie of bij hun klanten. Het is tevens een prachtig studieboek voor studenten die zich moeten verdiepen in de functie van communicatie in organisaties en de manieren waarop communicatie kan worden georganiseerd. Ideaal als voorbereiding op de stage of als stap op weg naar een succesvolle carrière in het communicatievak.
Beschrijving
In Communicatie in positie in 3 stappen biedt Betteke van Ruler een methode om in drie stappen te komen tot een goede vormgeving van de communicatiefunctie in of voor een organisatie.
Hiervoor heeft ze het Communicatiehuis bedacht. Deze methode loodst je via concrete vragen systematisch langs alle onderwerpen die essentieel zijn om tot een stevige positionering van communicatie en de communicatieprofessionals te komen. Achtergrondkennis, literatuur en perspectieven zijn de fundering van het Communicatiehuis en helpen je om zelf de antwoorden te vinden. Met Communicatie in positie in 3 stappen word je de architect van je zelfgemaakte communicatiehuis, zodat het naadloos past bij jou, jouw organisatie en/of klant.
Dit boek is bedoeld voor communicatieprofessionals die willen bouwen aan hun rol en hiermee aan de slag willen in hun organisatie of bij hun klanten. Het is tevens een prachtig studieboek voor studenten die zich moeten verdiepen in de functie van communicatie in organisaties en de manieren waarop communicatie kan worden georganiseerd. Ideaal als voorbereiding op de stage of als stap op weg naar een succesvolle carrière in het communicatievak.
Details
| EAN : | 9789024408382 |
| Uitgever : | Boom uitgevers Amsterdam |
| Publicatie datum : | 13-11-2018 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Nederlands |
| Hoogte : | 220 mm |
| Breedte : | 170 mm |
| Dikte : | 13 mm |
| Gewicht : | 346 gr |
| Status : | POD (Beschikbaar als print-on-demand.) |
| Aantal pagina's : | 192 |