De Cialdini-methode

Luc Cipers


Nederlands | 31-03-2025 | 191 pagina's

9789020938166

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 34,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed: wederkerigheid, consistentie, sociale bewijskracht, sympathie, autoriteit, schaarste en eenheid. Het boek reikt bovendien een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.

Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.

'Als een van 's werelds eerste Cialdini-gecertificeerde professionals maakt Luc de kunst van overtuigen toegankelijk. Met dit boek krijg jij de tools in handen om vaker die "ja" te krijgen en je carrière een krachtige boost te geven.'
- Bas Wouters | Co-founder en CEO Cialdini Institute

Beschrijving

De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed: wederkerigheid, consistentie, sociale bewijskracht, sympathie, autoriteit, schaarste en eenheid. Het boek reikt bovendien een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.

Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.

'Als een van 's werelds eerste Cialdini-gecertificeerde professionals maakt Luc de kunst van overtuigen toegankelijk. Met dit boek krijg jij de tools in handen om vaker die "ja" te krijgen en je carrière een krachtige boost te geven.'
- Bas Wouters | Co-founder en CEO Cialdini Institute

Slogan/Promotie

Versterk je impact en overtuig als de Godfather of Influence

Details

EAN :9789020938166
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  31-03-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :220 mm
Breedte :144 mm
Dikte :22 mm
Gewicht :333 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :191
Keywords :  beïnvloeden;argumentatieleer;onderhandelen