De Cialdini-methode
Luc Cipers
Nederlands | 31-03-2025 | 191 pagina's
9789020938166
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 34,99
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed: wederkerigheid, consistentie, sociale bewijskracht, sympathie, autoriteit, schaarste en eenheid. Het boek reikt bovendien een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.
Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.
'Als een van 's werelds eerste Cialdini-gecertificeerde professionals maakt Luc de kunst van overtuigen toegankelijk. Met dit boek krijg jij de tools in handen om vaker die "ja" te krijgen en je carrière een krachtige boost te geven.'
- Bas Wouters | Co-founder en CEO Cialdini Institute
Beschrijving
De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed: wederkerigheid, consistentie, sociale bewijskracht, sympathie, autoriteit, schaarste en eenheid. Het boek reikt bovendien een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.
Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.
'Als een van 's werelds eerste Cialdini-gecertificeerde professionals maakt Luc de kunst van overtuigen toegankelijk. Met dit boek krijg jij de tools in handen om vaker die "ja" te krijgen en je carrière een krachtige boost te geven.'
- Bas Wouters | Co-founder en CEO Cialdini Institute
Slogan/Promotie
Versterk je impact en overtuig als de Godfather of Influence
Details
EAN : | 9789020938166 |
Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
Publicatie datum : | 31-03-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 220 mm |
Breedte : | 144 mm |
Dikte : | 22 mm |
Gewicht : | 333 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 191 |
Keywords : | beïnvloeden;argumentatieleer;onderhandelen |