Marketing
Igor Nowé
Nederlands | 05-05-2025 | 224 pagina's
9789020934298
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 49,99
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Hoe bereik je klanten in een digitale wereld?
Waarom verkiezen mensen het ene merk boven het andere?
Hoe stel je een sterk marketingplan op?
Marketing evolueert sneller dan ooit en traditionele modellen bieden niet langer alle antwoorden. De opkomst van digitale tools, veranderend consumentengedrag en toenemende concurrentie kan het lastig maken om het overzicht te houden. Zonder een duidelijke structuur lijkt marketing al snel complex en overweldigend.
Marketing. Reinventing the Basics brengt daar verandering in. Dit boek deelt marketing op in overzichtelijke stappen, waardoor kernconcepten helder en direct toepasbaar worden. Het biedt een frisse kijk op moderne marketing en behandelt belangrijke principes zoals het SAVE-model, de Customer Decision Journey en de verschuiving van productgericht naar waardegedreven marketing.
Je hebt geen voorkennis nodig, alleen de motivatie om te leren. Ideaal voor studenten, docenten en (toekomstige) marketeers die praktische vaardigheden willen ontwikkelen in een dynamische, digitale wereld. Om je leerervaring te verrijken, wordt Marketing ondersteund door een AI-chatbot. Zo kun je interactief met de inhoud aan de slag, gepersonaliseerde vragen stellen en strategieën op maat ontdekken voor jouw merk.
Beschrijving
Hoe bereik je klanten in een digitale wereld?
Waarom verkiezen mensen het ene merk boven het andere?
Hoe stel je een sterk marketingplan op?
Marketing evolueert sneller dan ooit en traditionele modellen bieden niet langer alle antwoorden. De opkomst van digitale tools, veranderend consumentengedrag en toenemende concurrentie kan het lastig maken om het overzicht te houden. Zonder een duidelijke structuur lijkt marketing al snel complex en overweldigend.
Marketing. Reinventing the Basics brengt daar verandering in. Dit boek deelt marketing op in overzichtelijke stappen, waardoor kernconcepten helder en direct toepasbaar worden. Het biedt een frisse kijk op moderne marketing en behandelt belangrijke principes zoals het SAVE-model, de Customer Decision Journey en de verschuiving van productgericht naar waardegedreven marketing.
Je hebt geen voorkennis nodig, alleen de motivatie om te leren. Ideaal voor studenten, docenten en (toekomstige) marketeers die praktische vaardigheden willen ontwikkelen in een dynamische, digitale wereld. Om je leerervaring te verrijken, wordt Marketing ondersteund door een AI-chatbot. Zo kun je interactief met de inhoud aan de slag, gepersonaliseerde vragen stellen en strategieën op maat ontdekken voor jouw merk.
Details
EAN : | 9789020934298 |
Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
Publicatie datum : | 05-05-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 230 mm |
Breedte : | 170 mm |
Dikte : | 15 mm |
Gewicht : | 382 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 224 |
Keywords : | marketing |