Influencers
Carole Lamarque
Nederlands | 17-02-2025 | 152 pagina's
9789020920369
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 34,99
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Dit boek biedt praktische antwoorden en DIY-oefeningen om risicoloze samenwerkingen met de juiste influencers op te bouwen.
Hierbij lanceren we eveneens in primeur de AI-versie van Carole Lamarque, als assistent van het boek.
'Influencer marketing verbindt merken met hun doelgroep vooral door authentieke verhalen. Het is net de kracht van vertrouwen en engagement die traditionele marketing overstijgt en écht impact maakt. Carole biedt je met dit boek inzicht in dit fascinerende proces.'
- Jurgen Ingels, topondernemer, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. 50 lessen voor ondernemers
'Moderne klanten willen vooral overtuigd worden door persoonlijkheid en inhoud. Het zijn juist deze ingrediënten die de zorg van dit boek vormen. Duidelijk, zeer interessant en opmerkelijk overtuigend.'
- Steven Van Belleghem, expert in customer-focus, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. De Ruwe Diamant en The offer you can't refuse
Beschrijving
Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Dit boek biedt praktische antwoorden en DIY-oefeningen om risicoloze samenwerkingen met de juiste influencers op te bouwen.
Hierbij lanceren we eveneens in primeur de AI-versie van Carole Lamarque, als assistent van het boek.
'Influencer marketing verbindt merken met hun doelgroep vooral door authentieke verhalen. Het is net de kracht van vertrouwen en engagement die traditionele marketing overstijgt en écht impact maakt. Carole biedt je met dit boek inzicht in dit fascinerende proces.'
- Jurgen Ingels, topondernemer, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. 50 lessen voor ondernemers
'Moderne klanten willen vooral overtuigd worden door persoonlijkheid en inhoud. Het zijn juist deze ingrediënten die de zorg van dit boek vormen. Duidelijk, zeer interessant en opmerkelijk overtuigend.'
- Steven Van Belleghem, expert in customer-focus, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. De Ruwe Diamant en The offer you can't refuse
Details
EAN : | 9789020920369 |
Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
Publicatie datum : | 17-02-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 249 mm |
Breedte : | 181 mm |
Dikte : | 19 mm |
Gewicht : | 527 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 152 |
Keywords : | beïnvloeden;mond-tot-mondreclame;influencer marketing |