Scoren met creatieve content op social media
Kristof D'Hanens-Brecht Vanderstraeten
Nederlands | 10-09-2020 | 119 pagina's
9782509037787
Paperback / softback
€ 29,00
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel.
Kristof D’hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je ook meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities.
Dankzij een heldere uitleg, tips en good practices tover jij straks alle inspiratie om tot bruikbaar materiaal. Stapsgewijs werk je aan je eigen strategie. Van idee tot uitgewerkte post mét resultaat.
Beschrijving
Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel.
Kristof D’hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je ook meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities.
Dankzij een heldere uitleg, tips en good practices tover jij straks alle inspiratie om tot bruikbaar materiaal. Stapsgewijs werk je aan je eigen strategie. Van idee tot uitgewerkte post mét resultaat.
Details
EAN : | 9782509037787 |
Uitgever : | Politeia |
Publicatie datum : | 10-09-2020 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 240 mm |
Breedte : | 161 mm |
Dikte : | 8 mm |
Gewicht : | 251 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 119 |
Keywords : | sociale media;digitale communicatie;informatiemanagement |