€ 35,00
Nog niet beschikbaar, beschikbaar op 01/10/2025
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Of je als organisatie online kanalen hebt of niet, maakt niet uit. Je wordt sowieso online besproken en beoordeeld. Je kan dus maar beter online aanwezig zijn en dat oordeel proberen te beïnvloeden. Een goede webcare draagt dan ook in hoge mate bij aan het imago van je organisatie. En niet enkel aan het imago: ook de kwaliteit van je werking en je producten of diensten gaat erop vooruit als je aan de slag gaat met de feedback die je krijgt via interactie met je doelgroep. Laat je niet intimideren door horrorverhalen over trollen en azijnpissers. Met de praktische tips uit deze pocket en een dosis gezond verstand kom je al een heel eind!
Beschrijving
Of je als organisatie online kanalen hebt of niet, maakt niet uit. Je wordt sowieso online besproken en beoordeeld. Je kan dus maar beter online aanwezig zijn en dat oordeel proberen te beïnvloeden. Een goede webcare draagt dan ook in hoge mate bij aan het imago van je organisatie. En niet enkel aan het imago: ook de kwaliteit van je werking en je producten of diensten gaat erop vooruit als je aan de slag gaat met de feedback die je krijgt via interactie met je doelgroep. Laat je niet intimideren door horrorverhalen over trollen en azijnpissers. Met de praktische tips uit deze pocket en een dosis gezond verstand kom je al een heel eind!
Details
EAN : | 9782509034311 |
Uitgever : | Borgerhoff & Lamberigts |
Publicatie datum : | 01-10-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 205 mm |
Breedte : | 191 mm |
Dikte : | 8 mm |
Gewicht : | 204 gr |
Status : | Nog niet beschikbaar |
Aantal pagina's : | 87 |