Reputatiemanagement

Geert Stox-Machteld Weyts


Nederlands | 01-10-2025 | 104 pagina's

9782509026316

Paperback / softback


€ 45,00

 Voorraad in de winkel

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving vormt haar reputatie. Ook de overheidssector en non- en social-profitorganisaties hebben er alle belang bij een sterke en positieve reputatie op te bouwen en te onderhouden met de maatschappij en hun doelgroepen. Dat is niet enkel werk voor de communicatieverantwoordelijke, maar voor iedere medewerker van de organisatie. In deze publicatie leert u hoe u nu precies te weten komt welke reputatie uw organisatie heeft en hoe u die kan veranderen. Auteurs Geert Stox en Machteld Weyts tonen aan de hand van goede praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland en allerlei concrete tips de weg naar een sterke reputatie voor uw organisatie. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.

Beschrijving

De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving vormt haar reputatie. Ook de overheidssector en non- en social-profitorganisaties hebben er alle belang bij een sterke en positieve reputatie op te bouwen en te onderhouden met de maatschappij en hun doelgroepen. Dat is niet enkel werk voor de communicatieverantwoordelijke, maar voor iedere medewerker van de organisatie. In deze publicatie leert u hoe u nu precies te weten komt welke reputatie uw organisatie heeft en hoe u die kan veranderen. Auteurs Geert Stox en Machteld Weyts tonen aan de hand van goede praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland en allerlei concrete tips de weg naar een sterke reputatie voor uw organisatie. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.

Details

EAN :9782509026316
Auteur: 
Uitgever :Politeia
Publicatie datum :  01-10-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :205 mm
Breedte :190 mm
Dikte :8 mm
Gewicht :262 gr
Status :Nog niet beschikbaar
Aantal pagina's :104
Reeks :  Reeks communicatie
Keywords :  bedrijfsimago;management;reputatiemanagement