€ 22,40
Nog niet beschikbaar, beschikbaar op 01/10/2025
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Voor heel wat overheden en organisaties vormt hun website het hart van de informatiestroom. Websites zijn vandaag echter meer dan een louter communicatiekanaal. Naast het geven van informatie kan een website ook ingezet worden voor dienstverlening of productverkoop. Bovendien hebben steeds meer organisaties meer dan één website.
Hoog tijd dus om stil te staan bij de keuzes die van belang zijn bij de uitbouw van een online identiteit, die onderdeel is van het totale imago van een organisatie of overheid. We gaan in op de verschillende aandachtspunten, valkuilen, methodieken en referentiekaders.
Beschrijving
Voor heel wat overheden en organisaties vormt hun website het hart van de informatiestroom. Websites zijn vandaag echter meer dan een louter communicatiekanaal. Naast het geven van informatie kan een website ook ingezet worden voor dienstverlening of productverkoop. Bovendien hebben steeds meer organisaties meer dan één website.
Hoog tijd dus om stil te staan bij de keuzes die van belang zijn bij de uitbouw van een online identiteit, die onderdeel is van het totale imago van een organisatie of overheid. We gaan in op de verschillende aandachtspunten, valkuilen, methodieken en referentiekaders.
Details
EAN : | 9782509023117 |
Uitgever : | Borgerhoff & Lamberigts |
Publicatie datum : | 01-10-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 205 mm |
Breedte : | 190 mm |
Dikte : | 4 mm |
Gewicht : | 158 gr |
Status : | Nog niet beschikbaar |