Klachtencommunicatie
Karla Blomme-Jef Raeymaekers-Jef Verheyen
Nederlands | 01-10-2025 |
9782509022974
Paperback / softback
€ 39,00
Nog niet beschikbaar, beschikbaar op 01/10/2025
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
We zijn klachten meestal liever kwijt dan rijk. Vaak biedt een klacht echter een kans om de verstoorde relatie met de klant of burger te herstellen. In ‘Klachtencommunicatie’ komt u te weten hoe u het best reageert om constructief met de klant samen te werken. U krijgt hiervoor een aantal inzichten rond klachten en klachtenbehandeling mee en tips om schriftelijk en mondeling op gegronde en niet-gegronde klachten te reageren. Enkele specifieke klachtencases illustreren deze algemene principes zodat u zelf meteen aan de slag kan. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.
Beschrijving
We zijn klachten meestal liever kwijt dan rijk. Vaak biedt een klacht echter een kans om de verstoorde relatie met de klant of burger te herstellen. In ‘Klachtencommunicatie’ komt u te weten hoe u het best reageert om constructief met de klant samen te werken. U krijgt hiervoor een aantal inzichten rond klachten en klachtenbehandeling mee en tips om schriftelijk en mondeling op gegronde en niet-gegronde klachten te reageren. Enkele specifieke klachtencases illustreren deze algemene principes zodat u zelf meteen aan de slag kan. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.
Details
EAN : | 9782509022974 |
Uitgever : | Borgerhoff & Lamberigts |
Publicatie datum : | 01-10-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 205 mm |
Breedte : | 189 mm |
Dikte : | 5 mm |
Gewicht : | 158 gr |
Status : | Nog niet beschikbaar |