Klachtencommunicatie

Karla Blomme-Jef Raeymaekers-Jef Verheyen


Nederlands | 01-10-2025 |

9782509022974

Paperback / softback


€ 39,00

 Voorraad in de winkel

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

We zijn klachten meestal liever kwijt dan rijk. Vaak biedt een klacht echter een kans om de verstoorde relatie met de klant of burger te herstellen. In ‘Klachtencommunicatie’ komt u te weten hoe u het best reageert om constructief met de klant samen te werken. U krijgt hiervoor een aantal inzichten rond klachten en klachtenbehandeling mee en tips om schriftelijk en mondeling op gegronde en niet-gegronde klachten te reageren. Enkele specifieke klachtencases illustreren deze algemene principes zodat u zelf meteen aan de slag kan. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.

Beschrijving

We zijn klachten meestal liever kwijt dan rijk. Vaak biedt een klacht echter een kans om de verstoorde relatie met de klant of burger te herstellen. In ‘Klachtencommunicatie’ komt u te weten hoe u het best reageert om constructief met de klant samen te werken. U krijgt hiervoor een aantal inzichten rond klachten en klachtenbehandeling mee en tips om schriftelijk en mondeling op gegronde en niet-gegronde klachten te reageren. Enkele specifieke klachtencases illustreren deze algemene principes zodat u zelf meteen aan de slag kan. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.

Details

EAN :9782509022974
Auteur: 
Uitgever :Borgerhoff & Lamberigts
Publicatie datum :  01-10-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :205 mm
Breedte :189 mm
Dikte :5 mm
Gewicht :158 gr
Status :Nog niet beschikbaar