The SAGE Handbook of Social Media
...
Engels | 01-01-2018 | 662 pagina's
9781526486875
Paperback / softback
€ 64,00
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
This highly international handbook addresses the most significant research themes, methodological approaches and debates about social media. Leading scholars provide a range of disciplinary perspectives.
Beschrijving
This highly international handbook addresses the most significant research themes, methodological approaches and debates about social media. Leading scholars provide a range of disciplinary perspectives.
Details
| EAN : | 9781526486875 | 
| Uitgever : | SAGE Publications | 
| Publicatie datum : | 01-01-2018 | 
| Uitvoering : | Paperback / softback | 
| Taal/Talen : | Engels | 
| Hoogte : | 255 mm | 
| Breedte : | 182 mm | 
| Dikte : | 45 mm | 
| Gewicht : | 1340 gr | 
| Status : | POD (Beschikbaar als print-on-demand.) | 
| Aantal pagina's : | 662 |