€ 138,00
Voorraad in de winkel
POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
This book is a detailed, empirical investigation into the question of whether academic social research can compete with the commercial sector, with its new technologies and big data, in order to classify, profile, and understand us.
Beschrijving
This book is a detailed, empirical investigation into the question of whether academic social research can compete with the commercial sector, with its new technologies and big data, in order to classify, profile, and understand us.
Details
EAN : | 9781526402332 |
Uitgever : | SAGE Publications |
Publicatie datum : | 05-04-2018 |
Uitvoering : | Hardback |
Taal/Talen : | Engels |
Hoogte : | 248 mm |
Breedte : | 178 mm |
Dikte : | 25 mm |
Gewicht : | 771 gr |
Status : | POD (Beschikbaar als print-on-demand.) |
Aantal pagina's : | 328 |