Designing Qualitative Research
Uwe Flick
Engels | 01-01-2018 | 200 pagina's
9781473911987
Paperback / softback
€ 46,00
Voorraad in de winkel
POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)
Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas
Tekst achterflap
Outlining the principles of research design, this second edition will help the reader think through the questions they need to ask before embarking on their research.
Beschrijving
Outlining the principles of research design, this second edition will help the reader think through the questions they need to ask before embarking on their research.
Details
EAN : | 9781473911987 |
Uitgever : | SAGE Publications |
Publicatie datum : | 01-01-2018 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Engels |
Hoogte : | 235 mm |
Breedte : | 155 mm |
Dikte : | 12 mm |
Gewicht : | 311 gr |
Status : | POD (Beschikbaar als print-on-demand.) |
Aantal pagina's : | 200 |