Marketing in een wereld vol beleving!


Nederlands | 09-08-2018 |

9789043036641

Paperback / softback


€ 82,95

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Christoph Vandewiele, gastprofessor Media en Entertainment Business bij Thomas More in Mechelen en oprichter van Think Tank Experts in Antwerpen heeft dit handboek Marketing in een wereld vol beleving gecreëerd om je te helpen bij het ontwikkelen van nieuwe ideeën. Bij het samenstellen van dit handboek bracht Christoph content bijeen van gerenommeerde Pearson-auteurs, verrijkt met enkele persoonlijke belevingen en inzichten uit de marketingwereld, de bredere entertainmentwereld en de belevingseconomie - niets meer en niets minder! De combinatie van deze inzichten helpt de nieuwe marketeer om 'outside the box' te denken, te innoveren of te creëren; maar daarvoor moet hij die 'box' natuurlijk wel eerst heel goed kennen en kunnen definiëren. Dat is wat we met dit boek ambiëren: de juiste inzichten bundelen in één geheel, om je zo voldoende bagage mee te geven tijdens nieuwe denkprocessen.Meer informatie is te vinden op: www.pearson.com/nl

Details

EAN :9789043036641
Auteur: 
Uitgever :Pearson Benelux
Publicatiedatum :  09-08-2018
Formaat :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :242 mm
Breedte :171 mm
Dikte :24 mm
Gewicht :820 gr
Voorraad : Bestelbaar