Handboek openheid na incidenten in de zorg


Nederlands | 14-09-2021 | 186 pages

9789036826884

Paperback / softback


€ 52,95

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Dit boek draagt bij aan de implementatie van open communicatie door zorgverleners na incidenten of bij klachten. Een open en eerlijk gesprek met patiënten en hun naasten helpt bij het sneller en beter verwerken van de traumatische ervaring, door zowel patiënt als zorgverlener. Het brengt de essentie van openheid na incidenten in kaart en bespreekt de kernelementen van het open gesprek. Het is bedoeld voor iedereen in de zorg die met incidenten, calamiteiten en klachten te maken heeft of kan krijgen. En is daardoor ook waardevol voor cliënten, patiënten en hun naasten.

Slogan/Promotie

Geeft inzicht in het belang van open communicatie na incidenten

Combineert wetenschappelijke informatie met praktijkvoorbeelden

Leert hoe een open gesprek te voeren

Details

EAN :9789036826884
Uitgever :Springer Media B.V.
Publicatiedatum :  14-09-2021
Formaat :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :168 mm
Dikte :12 mm
Gewicht :362 gr
Voorraad :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal bladzijden :186
Trefwoorden :  communicatie;disclosure;incidenten;klachten;open communicatie;openheid;tuchtrecht;wet kwaliteit klachten en geschillen zorg;wkkgz;zorg;sociale vaardigheden;gezondheidszorg;kwaliteitszorg;patiëntenbegeleiding