Fanstrategie


Nederlands | 02-11-2020 | 128 pages

9789001738174

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 28,95

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   Bestelbaar

   Ruilen mogelijk binnen de 14 dagen (niet op specifieke bestellingen)

   Gratis leveren aan huis in Sint-Niklaas




Tekst achterflap

Fan zijn is fan-tastisch
Een merk met veel fans is enorm krachtig. Het wil geen klanten maar fans die ambassadeur zijn voor het merk in hun eigen sociale netwerk. Social media zijn de multiplier voor de fanstrategie en daarom zijn fans extreem waardevol in de communicatie. Zij zijn topinfluencers.
Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Vaak ligt de nadruk sterk op sales, in dit boek staat de psychologie van de fans en de emotie en relatie tussen de fan en het merk centraal. Daarbij gaat het om bedrijven maar evenzeer over steden en non-profitorganisaties. We starten met de belangrijkste fans: de eigen medewerkers. De basisgedachte is dat interne fans externe fans maken en externe fans voor nieuwe fans zorgen.

Wil Michels verstaat als geen ander de kunst om complexe zaken eenvoudig uit te leggen. Hij is al jaren een grote fan van de fanstrategie. Wil Michels is auteur van Handboek Communicatie en Communicatiestrategie. Hij nam twee jaar de tijd om zijn favoriete strategie uit te werken: de Fanstrategie. Wil is directeur van zijn communicatiebureau en docent bij Fontys Hogescholen, NCOI, Van der Hilst en de Universiteit van Antwerpen. Voor professionals en teams verzorgt hij inspirerende workshops over communicatiestrategie. Hij staat voor dynamiek, fun en een frisse kijk op het vak.

Beschrijving

Fan zijn is fan-tastisch
Een merk met veel fans is enorm krachtig. Het wil geen klanten maar fans die ambassadeur zijn voor het merk in hun eigen sociale netwerk. Social media zijn de multiplier voor de fanstrategie en daarom zijn fans extreem waardevol in de communicatie. Zij zijn topinfluencers.
Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Vaak ligt de nadruk sterk op sales, in dit boek staat de psychologie van de fans en de emotie en relatie tussen de fan en het merk centraal. Daarbij gaat het om bedrijven maar evenzeer over steden en non-profitorganisaties. We starten met de belangrijkste fans: de eigen medewerkers. De basisgedachte is dat interne fans externe fans maken en externe fans voor nieuwe fans zorgen.

Wil Michels verstaat als geen ander de kunst om complexe zaken eenvoudig uit te leggen. Hij is al jaren een grote fan van de fanstrategie. Wil Michels is auteur van Handboek Communicatie en Communicatiestrategie. Hij nam twee jaar de tijd om zijn favoriete strategie uit te werken: de Fanstrategie. Wil is directeur van zijn communicatiebureau en docent bij Fontys Hogescholen, NCOI, Van der Hilst en de Universiteit van Antwerpen. Voor professionals en teams verzorgt hij inspirerende workshops over communicatiestrategie. Hij staat voor dynamiek, fun en een frisse kijk op het vak.

Details

EAN :9789001738174
Auteur: 
Uitgever :Noordhoff Uitgevers
Publicatiedatum :  02-11-2020
Formaat :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :245 mm
Breedte :175 mm
Dikte :10 mm
Gewicht :280 gr
Voorraad : Bestelbaar
Aantal bladzijden :128
Trefwoorden :  internet en marketing;merken;psychologie;klantenbinding;sociale media;online marketing